nou ik wat heb ik een kl*te nacht gehad.ik ben echt super erg misselijk geweest en nu nog.de heletijd van die kots boertjes sorry voor de details en rommelende buik,maar er wil niks uit dat is het ergste gewoon. ik ben wel al 2 weken misselijk,maar zo erg ben ik het nog niet geweest.dus ja goed teken he. maar heeft iemand dit ook zo gehad voor dat je wist dat je zwanger bent.
Hey meis; geloof nou maar gewoon dat je zwanger bent! waarom ga je morgen niet even bij de ha langs? Dan weet je het zeker! groetjes
ja het begint toch wel door te dringen hoor.maar ik ben zo bang op een teleurstelling.vanwege die vaage testen.maar ik ga morgen vroeg weer testen en als het dan weer zo vaag is ga ik naar de ha toe.ik denk zelf dat ik zeer weinig hcg aanmaak. groetjes fempje
ik heb toch maar een zwanger banner aan gemaakt voorzichtig,want er echt zeker van ben ik nog niet maar mijn vriend en sommige meiden hier zijn er wel van overtuigd dat ik zwanger ben.maar het komt gewoon door die vaage testen. maar wat ziet dit er leuk uit zeg zo'n mooi banner whaaaaaaa hahaha. en nou hopen dat die vaage testen ook echt positief zijn.maar ik denk het wel hoor. groetjes fempje
Hey, Bij mij hetzelfde hoor: eerst een bijna niet te zien streepje, vorige week. En vandaag een super duidelijke lijn! De hoeveelheid stijgt enorm, verdubbelt om de dag ofzo, in het begin is er soms nog bijna niks, komt vanzelf goed. Dus... Gefeliciteerd!
sorry meiden vals alarm geweest.ik ben niet zwanger vanmorgen met een da test gedaan.NEGATIEF,had ik niet verwacht maarja.zo zie je maar weer die kruitvat testen zijn niet betrouwbaar en ik doe ze nooit meeer.
Maar je bent toch nog niet ongesteld? Hoeveel dagen ben je nu al overtijd dan? T kan ook zijn dat de kruidvat test wel goed is en de DA niet, misschien heb je de DA test niet goed uitgevoerd(ben ff wat opties aan t verzinnen) Maar je bent wel erg lang overtijd en hebt wel erg veel symptomen, dus al ik jou was zou ik maar even naar de huisarts gaan. Bel nu even op en leg t hele verhaal uit t, misschien kan je vandaag nog langs. Sterkte
ik baal hel erg,maar nee ik ben nog niet ongi en ook geen tekens daar van,alleen maar misselijk en hele erg pijn aan mijn borsten.ik ben vanmiddag bij een vriendin langs geweest en ik heb het haar vertelt van dit allemaal want zij s ook net zwanger.zij zij ook al een andere test doen ik doe hem vrijdag morgen en als het dan weer negatief is eff naar de ha gaan. want ik ben vandaag 11 dagen overtijd dus dat is best lang.
Jeetje, wat spannend allemaal! Ik kan me voorstellen dat je op bent van de zenuwen.. Heel veel succes en hou ons op de hoogte!
He bah, wat vervelend en wazig zeg! De ene test net wel, de andere niet, misschien is die DA test wat minder gevoelig. Maarja, nu weet je nog niet waar je aan toe bent. Balen! Hopelijk weet je morgen meer! Liefs.
Ik ben ook nog steeds aan het testen sinds vorige week. Mijn streep word nog steeds niet duidelijker, hij blijft vaag. Ik test met de matcare testen. Iemand een idee wanneer ik een dikke streep kan verwachten, of zou er gewoon iets niet goed zijn?
Maar die heeft toch juist nog meer hcg nodig. Als er op de matcare al een vage streep staat kan ik de digitale toch nog niet gebruiken.
Zelf heb ik ook met cb digitaal getest. Ik was één dag overtijd en gaf echt "zwanger"aan. Ik moet wel zeggen dat ik die periode mijn ei wel iets eerder heb gehad, endus mijn cyclus misschien ook iets korter was. Maar als dat zo zou zijn schilt dat misschien maar 2 dagen. Succes
lieff wat voor een test staat er in je album maar volgens mij ben je echt zwanger hoe duidelijk moet die wezen? jennie72