een matcare. Ik weet dat de foto duidelijk is, maar op de foto is hij duidelijker dan in het echt. En de foto is ook een paar uur naar het testen genomen waardoor de streep ook weer zichtbaarder was dan het eerste kwartier.
He daar lieff waarom ga je niet naar je HA voor een test? ik denk toch echt dat je zwanger bent aan de test te zien maar wil geen problemen veroorzaken. Voor mij is die echt duidelijk. Anders verhuis je naar zwanger worden en vraag je aan de dames om mee te kijken dta helpt misschien.jennie72
Ik heb ook Matcare gebruikt, en bij mij was de eerste test ook heel vaag, maar 2 dagen daarna toch echt heel duidelijk... Misschien even bij je huisarts bloed laten prikken?
Mijn gevoel zegt ook wel dat ik zwanger ben, maar soms twijfel ik gewoon heel hard. Vooral omdat ik steeds niet het verschil naar drie dagen zie in een test. Ook zijn mijn zwangerschapsklachten ineens verdwenen op heel af en toe zere borsten en liezen/bovenbenen na. Heb ook een late eisprong gehad volgens mij, dus als ik het zo bekijk dan is het misschien logisch dat er nog niet zoveel hcg aanwezig is. Ben nu 1 week en 1 dag overtijd.