Hoi! Ik wil graag jullie mening voor een jongensnaam. We willen graag de opa van mijn vriend vernoemen. Dit wordt wel de tweede naam want als eerste naam wil ik het mijn kind niet aandoen De tweede naam wordt Lubbert. Ik wil graag een korte naam, maar wel 1 die er enigszins bij past. Ik dacht daarom aan een langere naam die je kan afkorten. Wat vinden jullie? Of kan de korte naam ook gewoon? Mathijs Lubbert - Roepnaam Tijs Christiaan Lubbert - Roepnaam Chris Rens Lubbert - Roepnaam Rens Bedankt voor het meedenken
vind zelf mathijs het leukste. lubbert vind ik eerlijk gezegt wel een beetje een pest gevoelige naam, maar dat is mij meninng en daar vroeg je niet om hihi.
Mathijs vind ik de mooiste naam, maar Rens Lubbert vind ik de mooiste combi. Ik hou niet zo van afkorten. Dus als je Thijs/Chris wil, zou ik hem ook gewoon zo noemen! Een korte naam kan prima bij Lubbert
Matthijs Lubbert > roepnaam Thijs! Al zou ik zelf eerder voor Thijs ook als 1e naam gaan. Rens en Chris(tiaan) vind ik wat lomp, helemaal bij de 2e naam.
Waarom geen Matthijs als roepnaam? Prima naam lijkt mij. Wil je roepnaam Thijs geef die naam dan ook als 1e naam. Lubbert erg lelijk sorry....
Sorry maar vind Lubbert niet mooi. Ik heb zelf een erg lelijke tweede naam en bij elke diploma uitreiking zat ik in de stress of ze die naam gingen omroepen. Tijdens mijn trouwdag heb ik zelfs aan de ambtenaar gevraagd of hij niet die naam wil noemen. Dus bedenk goed of je Lubbert niet kan veranderen in iets anders leuks, (sorry was niet je vraag, maar ben bang dat je kind dit niet leuk gaat vinden). Mijn oma, naar wie ik vernoemd ben zei zelfs over onze naam: rare naam hè! bedankt oma hahaha.