Wat vinden jullie van deze naam? "Horen" jullie niet het woord aliën er in? Ik vind het denk ik best wel een leuke naam, even wennen voor mij. Schijnt vrij populair te zijn maar ik kende hem nog niet. En ken ook niemand in omgeving die zo heet.
Leuke naam en hoor zeker niet het woord alien erin! Moet er om lachen dat je dat denkt, al merk ik zelf ook dat je kritisch naar een naam gaat kijken als je op zoek bent
Ja, ik ben daar heeeel erg in ik hoor of lees in alle namen of zelfs initialen wel iets, en dat is zo irritant! Bijvoorbeeld K.S , ik lees dan gelijk keizersnee Maar leuk dat je het een leuke naam vindt
Vind het een hele leuke naam, zou hem ook zo aan mijn kind kunnen geven, maar hoor hem hier wel heel vaak. Buiten dat lijkt de naam heel erg op de naam van mijn kat (Wat je heeeeeel anders schrijft en uitspreekt als Eelun ipv Eelin), dus hier was het sowieso al geen optie...
Ik vind het zo'n rare naam, ik kan er niet aan wennen. Er mist iets.... Eline vind ik veel mooier, die naam is af, Elin is niet af en ik moet steeds aan 'aliën' denken. Elke keer als ik die naam lees denk ik: waaaarom? Er zijn zoveel mooie namen, waarom niet Eline, Elle, Ella, Elise, Linn, etc maar ieder zijn eigen smaak natuurlijk... Als het voor jou DE naam is, dan heb je mijn mening natuurlijk helemaal niet nodig. Dan geef jij gewoon met alle liefde en zonder twijfel deze naam. Want jij vindt misschien mijn namen weer niet leuk...