Is dit Ovulatie pijn ??? *help*

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door yaya1988, 10 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yaya1988

yaya1988 Actief lid

15 mei 2013
    236
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve dames,

Ik zit momenteel op dag 16, in me eerste ronde clomid(50mg).
    Vanochtend werd ik wakker door enorme steken in me buik, heel raar gevoel alsof ik ong was. Deze pijn heeft de hele dag aangehouden, inmiddels voelt het heel anders dan ongi-pijn, heel raar gevoel, het loopt door naar me rug en me zij. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik raak hier heel onzeker door, me ovutesten geven negatief aan.
    Wat is dit?

2. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Ik denk eerder dat je op dit moment het groeien van het eitje voelt. Wat op zich natuurlijk ook een goed iets is.
    Ik voel het elke maand en zodra eisprong is geweest zakt de pijn ook weer weg. Maar het duurt bij mij helaas wel ruim een week dat ik dit voel.

3. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Ik denk ook t groeien van een eitje, had ik ook.
    Net zoals Esther15, was het na de eisprong weg.
    Weet je of je een eitje hebt die al iets groter was dan de andere? (dmv follikelmeting)

4. yaya1988

yaya1988 Actief lid

15 mei 2013
    236
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankje wel charmed en ester voor jullie reactie, ik voel me nu toch wel weer wat opgeluchter.

Op dag 10 heb ik een fm gehad en toen was er inderdaad 1 groot eitje van 9,6mm, hopelijk is hij dus echt aan groeien, waarschijnlijk is me lichaam dit niet gewend want volgens de gyn heb ik eerder geen eisprong gehad. Maar hebben jullie dan ook rugpijn? Ik voel idd de rug/buikpijn meer aan de rechter kant(waar het eitje groter was)....

5. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    eipijn gaat vooraf het springen

Bij de 1 duurt het soms wel een dag en bij de ander een paar uurtje en sommige merken er niks van!

6. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Jazeker, rugpijn is hier ook bekent.

7. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    ik zit hier dus ook al ruim een week mee , heb echt heel veel pijn , ik DACHT vorige week men eisprong gehad te hebben omdat men ovutest zo goed al positief was maar nu doet het nog altijd zo pijn. het doet pijn als ik stap als ik hoest , als ik naar de toilet moet bij het vrijen ... ik weet niet of dit nog normaal is ? en ik heb ook heel veel last van men tepels ... die zijn super gevoelig en je kan er haast niet aankomen

8. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    heb je foto van je ovutest?

Vaak is de pijn niet langer als 1 dag

9. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    mijn ovutesten? ja normaal staan die nog wel in de pc zal eens kijken.

10. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
  11. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    Yep van jou...:)

12. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    ze staan erop in de vorige post... denk dat jij ze vorige week ook al eens bekeken had ;) .

13. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    Dan is je ei al geweest...vrijdag knaltest dan springt die als je van het maximale uitgaat zondag,

Kan zijn ovulatiepijn dat zou dan weg moeten zijn nadat je ei is gesprongen...

Sommige meiden hebben dus zeurende pijn in de vruchtbare dagen,
    Heb je nu dezelfde pijn nog?

Had ze al gezien in algemene topic;)

14. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    ja dat dacht ik dus ook dat het dan na de eisprong weg zou moeten zijn maar ik heb het nog steeds .. gisteren was ik zo onpasselijk , mijn hele buik was opgezwollen en ja pijn bij het stappen en nog steeds die steken linksonder in men buik. het is echt raar ... ben bang dat er iets mis is daar...

15. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    kunnen je darmen zijn, (ben geen dokter)

Had nu me eisprong al lichte kwaaltjes met name me darmen en lichte steekjes linksonder.

innestelling is 5-10 dgn gemiddeld na je eisprong dus die heb je nog niet.
    Als het aanhoud zou ik wel even na de huisarts gaan als je het niet vertrouwd

16. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    men darmen rommelen wel wat maar ik denk niet dat dit mijn darmen zijn , dit is nog altijd mijn linker eierstok als ik er op duw is het ook super hard en pijnlijk ... ben bang dat er cystes ofzo op die eierstok zitten... ik weet het ook niet ja misschien toch eens aan de ha vragen ... ik moet vrijdag toch bij de ha zijn ivm met men schouder dus misschien gelijk even vragen. als het daartegen nog niet weg is
    van een innesteling ga ik niet uit denk niet dat dat al kan nu ... zit ook nog maar in de eerste ronde na pil dus ben eigenlijk nog aan het ontpillen dus zou wel HEEL snel zijn daar ga ik dus niet van op aan .

17. yaya1988

yaya1988 Actief lid

15 mei 2013
    236
    0
    0
    NULL
    NULL
    @babylove 85, als ik jouw zou ik toch maar even naar de dokter gaan en het laten onderzoeken, vooral omdat het hard en pijnlijk aanvoelt als je erop drukt.

Mijn pijn is minder geworden vandaag, gister was het wel erg, ik heb net een ovutest gedaan en het streepje was nog steeds licht, wel iets donkerder dan voorheen, dus hopelijk komt me ei dan morgen... Ik raak er wel onzeker van.

18. yaya1988

yaya1988 Actief lid

15 mei 2013
    236
    0
    0
    NULL
    NULL
    Na het klussen is de pijn trouwens wel heftig, komt dat jullie bekend voor?

19. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    hey hey ,

ik kan zeggen dat het vandaag precies IETS beter is met men buikje , de pijn is vermindert en me buik is ook minder opgeblazen, ik voel het nog wel maar nu is het doenbaar . moet wel zeggen dat vanmorgen men darmen serieuuuus aan het rommelen waren en mijn tepels doen ook super veel pijn maar dat heb ik al een paar dagen .
    dus ga ik er nu precies maar vanuit dat ik toch later een eisprong heb gehad dan gedacht , ik wacht nu maar gewoon men ongi af .

en bij de rest van de meiden? is de pijn al wat minder bij jullie of ??

20. yaya1988

yaya1988 Actief lid

15 mei 2013
    236
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja soms kan het eitje later springen dan verwacht, maar gelukkig gaat het beter met je nu, wel opletten he, als je nog last heb gewoon naar de huiarts gaan hoor, het is nooit teveel om bij de dokter aan te kloppen.

Mij pijn is verdwenen, ik snap er niks van, misschien was het dus wel me eitje, me ovutesten geven nog steeds negatief aan... pfff

Deel Deze Pagina