Zoals het nu is, kan die muur niet heel veel meer hebben qua drukte. Dan zou ik in de eerste plaats denken aan muurstickers met een mooie tekst of patroon (kan je laten maken hoe je wil). En anders het bureautje naar de hoek bij ik denk het raam. Dan heb je ruimte voor iets moois in de buurt van de keuken. Het wordt wel je blikvanger, dus ik zou gaan voor iets echt moois. Dus langs galerietjes gaan. Of naar de kunstuitleen, dan kan je ook nog eens wisselen.
Bekijk bijlage 638604 Wij hebben dit als speelplek voor de oudsten van net 8 net 7 en 5. Het speelgoed van de jongsten van 2 en 1 zit in de onderste kastjes van de locker kast. De kleintjes nemen het speelgoed dan mee naar de schouw om daarop te spelen
wauw dit vind ik echt heel mooi! ik ben om, er komt een nieuw meubel nadat ik speelgoed heb opgeruimd. maar.. waar zouden jullie die neerzetten? op dezelfde plek, of in de hoek bij de witte muur? zal zoiets als de foto kunnen of is dat niet mooi omdat de muur te lang is?
Ik denk dat het prima kan. Wat ik zelf een nadeel aan deze bakken vond (wij hadden ze eerst ook), ze zijn groot en het speelgoed ligt er overal en nergens, dus als ze met iets specifieks willen spelen, gaat alles eruit omdat ze het anders niet kunnen vinden.
wij hebben dit schilderij aan de (lichtgrijze) muur: - erg rustig door de grijstinten.. maar ik was verliefd vanaf het moment dat ik 'm zag.. en kon niets beters vinden... Kussentjes en groene planten kleuren het huis nu verder..
hoe breed is jullie blad? /hele speelmeubel in totaal ons huidig meubel is 180cm, zag dat de stuva 90cm breed is dus twijfel over 1 bak of 2 maar vraag me af hoelang dit dan word met 2
Volgens mij hebben wij een blad van 2.40. 2x stuva en in het midden ruimte voor een zitje. Het is wel een lang ding maar omdat het niet de hoogte in gaat (onze oude had krijtbord er boven en die van jullie opberg ruimte) oogt het bij ons ruimtelijker... Als je 1 bak doet met een blad dan moet je ook een poot aan 1 kant hebben want hij moet wel rusten op de grond
Hier hebben we leuke wandplanken van de ikea boven de speelhoek. Alleen die planken zijn gevuld met nog meer speelgoed maaaar de muur is niet meer kaal haha