Iets aan je voeten in huis

Discussie in 'De lounge' gestart door Sammie1, 12 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Ha dames,

Ik ben eigenlijk opzoek naar lekkere comfortabele schoenen/sloffen etc voor in huis. Van die standaard sloffen van bijv. de van Haren vindt ik maar niks (veel te warm haha). Slippers kan wel, maar dat vinden m'n schenen niet fijn.

Wat dragen jullie in huis?

Is iets zoals dit fijn?

Glerups dk pantoffels - - Leemans Schoenen

2. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    Ik heb nu ski sokken aan. Ook lekker warm.
    Maar mijn voorkeur gaat uit naar van die heerlijke warme sok sloffen. Bontje dr bij in... hmm heerlijk

Vroeger had ik vaak van die dierenkop pantoffels. :D totdat mijn hond ze als partner ging zien :p

3. Eylem

Eylem Niet meer actief

70 euro voor een paar sloffen????

Dan mogen ze wel heel lekker zitten :D

Ik koop elke winter een paar van die spaanse sloffen voor een paar euro en die trek ik dan af en toe aan. Meestal loop ik gewoon op sokken of nog liever blote voeten. Voor de meiden koop ik wel altijd sloffen met een semiharde zool omdat ze anders vaak uitglijden op het laminaat.

4. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.839
    3.630
    113
    Ik loop in huis gewoon op sokken of blote voeten.

5. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.024
    550
    113
    zomer teenslippers van 1 euro of blote voeten. winter meestal alleen dikke sokken

6. MamaBenjamin

MamaBenjamin Niet meer actief

's Zomers blote voeten, sokken of teenslippers.
    's Winters sloffen (instappers).

Heb nu deze; zag ze staan en ze zijn zo heerlijk fout dat ik ze mee moest nemen.:D:p
    Muilen | Scapino.nl

7. mimi83

mimi83 Niet meer actief

sokken of Spaanse sloffen

8. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Nou die glerups sloffen lijken mij een afzetterij eerste klas als ik eerlijk mag zijn. Voor tachtig euries koop je wel wat beters hoor...

Ik draag het liefst schoenen in huis. Vriendlief houdt daar niet van dus 's zomers draag ik teenslippers voornamelijk, en 's winters pantoffels ( i.v.m. Zweetvoeten vervang ik ze regelmatig)

9. cathymoon

cathymoon Actief lid

7 apr 2014
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    In de winter sokken, in de zomer op blote voeten of mijn crocs teenslippers. Die lopen heel fijn omdat ze ook om de hakken vast zitten..... Nog even over de winter, Ben wel verwend hoor, we hebben vloerverwarming.

10. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

zomer en winter op blote voeten, heerlijk!

11. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Hier altijd oversokken over mijn gewone sokken.
    In de zomer meestal gewoon op sokken.

12. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    zomer blote voeten of gewoon sokken.
    Winter vaak " warme voeten sokken" van die wollen antislipsokken.. maar meestal gaan ze halverwege de avond uit omdat ik warme voeten heb

13. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ik heb nu van die furry sokken aan, in de winter heb ik van die cheap-ass (hoge) Primark pantoffels. Aan het einde van de winter zijn ze echt helemaal kapot en dan koop ik weer nieuwe.

In de zomer loop ik vaak op blote voeten, maar ik heb het al snel te koud. Slaap meestal ook met sokken.

14. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

70 euro voor sloffen!!! Zijn ze van goud hihi. Liefst blote voeten.

15. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.829
    19.166
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik loop graag op crocs. In sloffen krijg ik vreselijke zweetvoeten. Niet dat ze in crocs helemaal droog blijven, maar dat stoort me minder. Ev het voordeel vind ik ook dat je er zonder te bukken in en uit kunt stappen. (Ik ben nogal lui, haha.)

16. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    liever blote voeten of gewoon sokken....anti slip val ik juist omdat ik blijf 'haken' hihihi.

mijn dochter loopt ook liefst op sokken of blote voeten, zoontje is apart...die wil alleen zijn schoenen aan hele dag door........als die ze uit heeft gaat hij panisch huilen, voetennn schoene aaahaaaan!!

maja... sokken dus gewoon hier in huis. Heb sloffen geprobeerd, maar op een of andere manier werkt dat niet bij ons.

17. laravelk

laravelk Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.970
    2
    38
  18. Juf1985

Juf1985 Niet meer actief

19. Kiekies

Kiekies Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.264
    0
    0
    Leerling VIG
    Waar liefde is
    Slofjes van de hunkemöller of van de primark. Winter vaak skisokken.

20. biseco

biseco Actief lid

5 apr 2006
    316
    40
    28
    omgeving rotterdam
    Zomers vaak blote voeten of sokken. ,s winters gewoon een paar Spaanse sloffen. Verslijt ik vaak wel 2 paar per winter

Deel Deze Pagina