Iets aan je voeten in huis

Discussie in 'De lounge' gestart door Sammie1, 12 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Zomer en winter altijd slippers. Ik draag echt nooit sokken, krijg het al benauwd als ik er aan denk.

Nu loop ik op die oerlelijke birckenstocks.

2. sydneys

sydneys Niet meer actief

Ik heb altijd sokken aan behalve als het 30 graden is.
    Ik heb eens sloffen gekocht, hele stoere maar na 2 keer vergat ik ze dus ze liggen ergens in een hoekje.

3. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Ik heb ook van die dikke sokken met anti slip eronder of sloffen :)

4. Islah

Islah Niet meer actief

Ik draag altijd sokken maar ook slippers. Ik vind het niks om zo op m'n sokken te lopen, laat staan blote voeten.
    Voor in de winter ga ik wel pantoffels kopen denk ik, in slippers vind ik het dan toch wel wat frisjes.

5. gitta

gitta Fanatiek lid

22 okt 2013
    2.625
    427
    83
    's Zomers blote voeten, 's winters Birkenstocks. Scheelt ook heel veel in het aantal verstuikte c.q. gekneusde tenen ;)

6. Brightness2013

Brightness2013 Niet meer actief

Altijd slippers, en wanneer het heel koud is sloffen (instappers, heb snel warme voeten :))

7. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

16 aug 2007
    1.610
    89
    48
    Vrouw
    Mama
    Amersfoort
    Zomer/herfst/winter/lente Maakt hier geen verschil.
    Op mijn man na lopen we in huis op blote voeten.
    Pas als het heeeeel koud is komen er sokken aan:)

Alleen op mijn werk... Daar lopen ze op slippers. Sorry kan ik niet (wil ik niet) dus heb ik hier sokken aan. Al moet ik binnenkort wel voor hier opzoek naar slippers want de vloeren zijn hier zo bizar glad!

8. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Hier van die hele charmante klomppantoffels voor de winter. Lekker warm maar niet zweterig en ze zitten heerlijk!

9. Sifra

Sifra Niet meer actief

Ik draag eigenlijk altijd wel iets aan mn voeten in huis; slippers of crocs idd. Is dat laatste niet een idee voor je, als je slippers niet prettig vindt?

10. 2jees

2jees Niet meer actief

Hier nu birkenstocks, in de winter crocs met een laag sokje of spaanse sloffen.

11. Ik heb in de winter altijd een paar van die nep-uggs van de Action aan in huis :)

12. MomQ 2 be

MomQ 2 be Bekend lid

28 jan 2012
    532
    0
    0
    Noord Holland
    Ik heb vooral in de winter hele koude voeten, en kan niet zonder sloffen (we hebben ook een koude stenenvloer) als ze maar een zachte dikke zool hebben.
    In de zomer heb ik of slippers of sokken aan, want de vloer is bij ons altijd koud!

13. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    in de winter of dikke oversokken/badstofsokken of spaanse sloffen. Nu loop ik regelmatig op mijn badstoffenslippers uit het hotel in turkije waar we op vakantie geweest zijn. Heb een paar extra meegekregen van de housekeeping daar :) omdat ik ze lekker vond zitten haha.

14. Mitsy1983

Mitsy1983 VIP lid

25 jun 2014
    5.359
    3
    36
    Zuid Limburg
    Ik heb thuis altijd (nep) crocs aan. En in de winter dikke sokken erin. Maar ik vind ze sowieso heel handig want ik gebruik ze ook als ik bv door de tuin loop naar de kippen. En ik vind het heel makkelijk dat ik ze zo onder de kraan kan afspoelen.

15. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

In de zomer blote voeten. In de winter sokken of skisokken.

16. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    ik vind crocs niet zo leuk haha,
    die van giesswein vind ik wel leuk :)
    misschien neem ik zoiets dan wel.

17. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ik zweer bij crocs... In de zomer de teenslippers en in de winter de gewone. Tussenin varieert het zo wat :)
    Hebben een hond, dan zijn sokken niet zo leuk omdat die dan vol haar hangen ook al stofzuig ik dagelijks. Kinderen hebben ook crocs.

18. biancs

biancs Fanatiek lid

12 dec 2011
    1.197
    0
    0
    In de zomer loop ik op blote voeten of draag ik mijn birckenstocks. In de winter ben ik meer fan van die heerlijke dikke wollige huissokken of nep uggs

19. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
  20. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

In de zomer blote voeten en als het wat kouder is wollen sokken

Deel Deze Pagina