ik vind de naam Tristan heel leuk, mijn vriend niet. ik zoek dus een naam met een beetje het zelfde gevoel en klank maar toch anders. iemand ideeën?
Yorben Thorben Tobin/Thobin Kian/Kyan Kilian/Kylian/Kyrian Kyran/Kieran Stian Stan Thorsten Kristian Tobian Ilan Silvan/Sylvan Caspian Florian Fabian Ivan Darian Ilyan Lauran Travis Trevor
Hier wat ideetjes Silvan Tobin, Toben Torben Stan, Stian Florian Roan Julan, Julian Quinten Fabian Finnian, Finnan Kian Kiran / Kyran Kylian Nilan, Milan Ilan, Idan Ivan, Iwan Midas Aidan / Aiden Brian Liam Dylan Logan Justin Nolan Silas Dathan Ethan Jonathan Christian, Christiaan Timar Steinar Wessel Thomas Victor Willian, William Vincent Casper Oscar Lennon Ferran Fender Dexter Jordan Viggo Tycho Gideon Xander Axel Noam Timon Tibor
Simon Jonas Joas Dion Floris Taran Miron Dorian - Darian Yven Maxim Leon Joren - Jorin Yben - Iben Jorick - Yorick Nordin Owen Runar Jorben Ferran Ronan - Ronin Marcus
Prachtige naam! Onze jongste heet zo. Wij spreken het wel uit als Tristun, omdat mijn man Engels is. Namen die ik heel mooi vind en (min of meer) hetzelfde gevoel geven: Logan Austen Ashton Tijmen Maar ik zou voor Tristan gaan! Alleen maar posi reacties op. Stoere naam voor een knappe jongen.