Veel sterkte lieve schat! Mijn gedachten zijn bij je. En euh... Super bedankt om tijd voor mij te maken!!!! Hier nog geen regels of zo, maar wel al een tijdje een super warme gloed in mijn lichaam. Zelfs tot in mijn vingertoppen! Ook vandaag geen krampen meer in mijn rug. Ik ben je er eeuwig dankbaar voor! Wat een verademing is me dat! Ook de vermoeidheid die me vroeger bijna ieder weekend op bank hield, is gewoon weg! Ik kan nu terug mijn huishouden doen ennnn terug koken voor mijn man! Ik voel me als herboren en straal gewoon positieve energie uit terwijl ik vroeger zeer gefocust was op het negatieve en overal kwaad in zag. Ik houd je verder op de hoogte rond onze kinderwens en hoe mijn hormonale gezondheid verder evolueert... 1000 maal dank! Lieve zoen!
Ik snap en begrijp volkomen dat je ermee stopt, dit is ook een van de reden dat wij een pendel stop ingelast hebben. Jij bent ook een vrouw met een gezin werk ect.... En het is ook onmogelijk om zoveel pb's terug te sturen. Sterkte en beterschap met je kindje en je vader. Hun hebben nu je energie nodig. Ik zal je zo ff een pb sturen met een link waar je mss wat aan hebt . Dikke knuffel En heel erg bedankt dat je dit wilde doen voor het forum!
Ten eerst proudmom, ben je erg dankbaar en ga je zo even toe voegen... Babbs, even over de zin dat weet ik, waarom zet je er dan zo'n berichtje op. En even over het wel en niet zeggen dat ze iedereen gedaan heeft... Op blz 17 staat dit in haar eigen berichtje!! Vervolgens omdat er nou eenmaal mensen zijn die niet echt willen lezen of kunnen lezen (dat kan ook) heb IK op blz 18 de zin dat ze iedereen had behandeld VET gedrukt en nog krijgt ze INDIRECT want hij was aan mij gericht, zo'n berichtje... Dit is dus precies waarom wij zijn gestopt en ik heb steeds meer neiging om mijn tijdelijk stoppen definitief te maken! Ik vind het echt met nette woorden gezegd, schandalig... Ze heeft al die 400 mensen geholpen en dan lezen mensen niet ff, tuurlijk gaat ze niet al die 400 mensen mailen... Ik heb toevallig een mail terug gekregen omdat ze bij mij iets extra's zag en zo ook bij poppemie... Nogmaals proudmom erg bedankt en jammer dat wederom andere het zo moeten verpesten, ik wilde je helpen door Vet te drukke van je zin in mijn quote, maar blijkbaar is dat nog niet duidelijk...
Ik kom hier straks nog op terug, maar wil je wel alvast heel veel sterkte wensen. Ik wens je heel veel kracht en liefde om voor je zieke kind en vader te kunnen zorgen. Mensen realiseren zich niet hoeveel 400 mensen zijn!!! Jij hebt zoveel energie gegeven en daar wordt niet bij stil gestaan. Maar zoals ik al zei ik kom hier nog op terug.
Sorry, ik wilde niemand beledigen, ik ben Proudmom dankbaar als ze mij behandeld heeft. Ik heb haar een pb gestuurd om uit te leggen waarom ik haar vroeg of ze mij behandeld heeft en daar wil ik het bij laten.
Heel veel sterkte met je kindje en vader. Het is een heel lief gebaar dat je toch je energie ook nog in de mensen hier hebt gestoken terwijl jij je energie zelf ook heel hard kan gebruiken. Dikke knuffel!
Ik ben gister ongesteld geworden, maar ik ben denk ik uitzondering op de regel. Want ik ben niet heel heftig ongesteld. Maar ben wel heel erg blij dat je ondanks alles de tijd en ernergie hebt gevonden om iedereen te helpen.
tja het is afwachten ik heb de uitslag van het chromosoom onderzoek binnen en moet nu 4 a 6 weken vitamine D 2x pd 1.000 i.e., 1x pd 500mg Omega 3 slikken. 3 dagen voor en na de transfer/ ovulation een infuus Lipid. En nog eens 10 dagen voor de transfer tot de 12e week Prednisolon 5mg pd slikken. Maar ik hoop dat ik toch deze maand zwanger wordt, het is afwachten. En dank te bedenken dat mijn zorgverzekering het onderzoek niet wil vergoeden wel het chromosomen onderzoek en daar is niets uitgekomen. Dodelijk vermoeiend die zorgverzekeringen die niet verder kijken... Ja ja het draait in NL enkel om geld.
Proudmom, ik weet niet wat je hebt gedaan maar dat het goed was weet ik zeker. Mn ei netjes op dag 14 ipv tussen dag 14 en 19 en vanmiddag heb ik na een jaar positief getest, super bedankt dat je de tijd hebt genomen om mijn foto te lezen!!!!!!!
JEEEEEEJJJJJJ Magie Magie Zie mijn gevoel klopte gewoon he dat ik wist dat er een zwangere zou komen haha. Maaar heee er gaan er nog veel meer komen hoor Lieve Angel heel veel geluk en gezondheid met de zwangerschap! Ik krijg er kippevel van ben heeeeel erg blij voor jullie! Liefs
Ik heb zo een gevoel dat er vast snel meer volgen.. Soms kan het even een maandje of soms zelf 2 maandjes duren.. Ik lees graag de komende 2 maand jullie verhalen haha. Liefs allemaal!