Iets anders dan pendellen

Discussie in 'Pendelen' gestart door ProudMom28, 17 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    We zullen ons best doen :p

2. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    ik weet niet of jij mij behandeld hebt? maar voel me ook wel apart de laatste dagen hihi

3. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Proudmom.. Ik kom even melden dat ik zwanger ben:D:D

Je stuurde mij een PB waarin je zei dat ik heeeeel snel zwanger zou zijn, nou je hebt gelijk:D

Eerst een vroege eisprong en nu ook zwanger.. Super bedankt meis:D:D Ik kan je niet vaak genoeg bedanken!!

Bijgevoegde bestanden:

4. ProudMom28

ProudMom28 Niet meer actief

JEEEEEJ!!!!!! gefeliciteerd!! Wat fijn! Nu lekker genieten en laat je tzt nog eens iets weten, nu erg benieuwd naar het geslacht haha.
    Lieve groetjes en genieten he.
    @poppemie mail je snel hoor!!

5. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Doe ik:D

6. poppemie

poppemie Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.037
    0
    0
    België
    Waaaaaw Renske.... Super nieuws seg!!!!!! Dikke proficiat!!!!:D:D

@proudmom....ik wacht geduldig af hoor, doe maar rustig
    ;). Xxx

7. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankje Poppemie. Ik hoop dat de behandeling van proudmom nog bij vele andere meiden aan gaat slaan:D

8. ProudMom28

Hihi dat hoop ik ook! maar ik denk dat er nog meer dames snel zullen volgen ) ik heb nolg een vriendin behandeld en jahoor na een maand zwanger. Jippie! Echt super tof!

9. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

24 september mag ik gaan testen... Ben erg benieuwd... Heb al heel wat anders gevoeld en gemerkt deze cyclus, dus hoop dat ik deze ronde zwanger mag zijn.
    Je gaf aan dat je heel spoedig een mooi kindje bij me ziet ;) :D

10. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Ik heb mijn menstruatie achter de rug en was niet veel heftiger dan ik had verwacht. Wel verloor ik meer stolsels dan normaal, dus ik hoop dat ik nu goed schoon van binnen ben...

11. dina88

dina88 Fanatiek lid

7 nov 2008
    2.360
    235
    63
    Vrouw
    Arnhem
    Hier wel langer en wat heftiger ongesteld geweest en volgens mij vandaag voor het eerst sinds maanden weer m'n eisprong gevoeld zou ong moeten kloppen, dus nog 2 weekjes wachten ;)

12. ProudMom28

Oei Oei spannend voor sommige meiden!!! Mijn du imen draaien hoor! Erg spannend allemaal.. Ik heb echt het gevoel dat er snel meer meiden zullen volgen.

Ik zou even voor de meiden melden wat ze kunnen voelen, hoofdpijn,duizelig,moe,misselijk,meer ongesteldheid,wat klonterige bloed ahum, sorry meiden voor de taal. Juist heel aktief,vaak plassen,iets meer buikpijn.

Ik heb zowel positieve resultaten als negatief. Al heb ik nu 5 positieve en 1 negatief resultaat.
    Ik heb net even weer een rondje energie weg gegeven.. Dus ben erg benieuwd hoe de dames zich vanavond zullen voelen @snippe ik heb je behandeld hoor je mail stond klaar maar onze kleine meis heeft het toetsenbord ook ontdekt haha. Ik moet nu helemaal opnieuw typen.. haha.

Liefs voor iedereen

13. poppemie

poppemie Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.037
    0
    0
    België
    Renske bij mij had ze ook gezegd dat ik nu heeeeel snel mag zwanger worden ... ik herkende meteen jouw zinnetje hihihi...
    Laat ons hopen dat ik over enkele weken ook zo'n goed nieuws mag komen verkondigen.
    Bij ons komen de klusdagen er nog aan dus alles moet hier nog beginnen ;).

14. poppemie

poppemie Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.037
    0
    0
    België
    Bedankt voor de extra energie ;)...kan het goed gebruiken want ik ben doodmoe pffff....
    Ook voel ik precies al mijn eitjes werken, hebecht al die buikpijnen die het voorwerk aangeven dus laat maar komen hihihi...

15. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

Proudmom28, thanks voor je energie...

16. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    bedankt voor je energie!

17. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    #217 snippie23, 12 sep 2012
    Laatst bewerkt: 12 sep 2012
    Meid doe rustig aan, hihi mijn zoon vind dat ook erg leuk haha! . En vind het heel lief van je dat je bevestigd dat je me behandeld hebt.
    Je bent sowieso een topper dat je dit allemaal voor ons doet.

liefs

18. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Dank je voor de extra energie, heb erge buikpijn en ben moe. Dus kan het wel gebruiken :)
    Je bent een topper dat je dit voor ons wilt doen.

19. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    proudmom

zou je mij kunnen vertellen of je mij ook all behandelt hebt?
    ik d8 gister ongesteld te moeten worden vanwege de grote temp daling en wat krampjes in rug en bm maar vandaag is ie weer ietsjes omhoog. normaal als mijn daling er is word ik die dag nog ongesteld

20. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Ik had afgelopen weekend echt het gevoel dat ik ongesteld moest worden ik dacht huh een week te vroeg! Maar alles wees er op.
    maar tot nu toe geen bloed. Wel nog steeds erg ongi gevoel.
    aan koment weekend moet ik worden. Ben benieuwd hoe die is.

Deel Deze Pagina