Bedankt dat je al die 400 meiden hebt behandeld! Als het goed is, zat ik er ook ergens tussen en heb je me waarschijnlijk dus ook al behandeld. Ik heb de laatste tijd meer hoofdpijn, maar dat is bij mij ook een bijwerking van de Clomid. Mijn ongi was de normale 4 a 5 dagen, maar voor een ongi na Clomidgebruik veel heftiger, vooral de 3e dag echt een climax en in de ochtend echt om de 2 uur zowel de (grootste OB-) tampon als mijn maandverband, dat ik er extra onder gedaan had vanwege de hevigheid, moeten verwisselen en die dag hevige krampen die ik ken van mijn normale cyclus. Heel erg bedankt en mocht ik een mooie test krijgen in een van de komende maanden, laat ik het je meteen weten!!! Ennuh... Denk vooral aan jezelf, je gezin, dat is het belangrijkste!
Ik zit nu op cyclusdag 8 en heb ineens meer afscheiding dan normaal. Ben benieuwd wat dat inhoud. Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik had van cd 6 tot 12 meer afscheiding dan normaal... Nu zit ik in mijn wacht weken en barst van de hoofdpijn, dit heb ik normaal niet en telkens heel warm en dan minder... Ben benieuwd..
Bedankt Proudmom voor je energie.. Ik ben gisteren heel heftig ongesteld geworden, met veel stolsels, flinke rugpijn (heb ik nooit) en lek constant door, zo heftg dat ik beter niet de deur uit kan.. zelfs mijn bed is rood zal zeker door de behandeling komen, want zo erg heb ik het nooit.. Het werkt dus bij mij, daar ben ik zeker van hopelijk volgt er nu snel een positieve test
Hier ook sneller in de cyclus en meer vruchtbaar slijm. Gisteren op dag 7 kon ik al de 1ste draadjes trekken.
Mijn eisprong was ook veel eerder,namelijk op dag 9 (heb getempt dys weet dat vrijwel zeker) en zie het resultaat. Succes meiden!
Lieve Proudmom, Ik vind het echt helemaal top dat je je voor anderen (vreemden) inzet! Dat is echt bewonderenswaardig vind ik! Ik had je eerder geschreven dat ik, in de maand september naar Groningen zou gaan en dan graag bij jou langs zou willen komen. Er is (helaas) een wijziging aangezien ik ieder moment geopereerd kan worden. Ik ben helaas vandaag ongesteld geworden. Ik had al een paar dagen vreselijke krampen in mijn baarmoeder en lage rugpijn met als resultaat dat ik vandaag ongesteld ben geworden. Dit was mijn laatste kans om onder de operatie uit te komen. Ik krijg een kijkoperatie met hysteroscopie om te kijken of alles een beetje goed is van binnen. Ik ben voor het eerst echt angstig voor een operatie, terwijl ik al zes keer eerder geopereerd ben (andere lichaamsdelen). Ik had geloof ik wel al eerder een foto gestuurd en indien je de link hebt kunnen openen, heb je mij waarschijnlijk ook "behandeld". Ik weet dat je het heel druk hebt, maar, ik ben wat onzeker door alles en ben benieuwd of jou misschien iets is opgevallen aan mij (behalve dat de foto niet echt fraai is. Sorry voor het hele verhaal, moest het even kwijt. Liefs.
Dag lieve meiden, Oei Oei wat een verhalen!! Super super leuk om alles te lezen.. En echt de klachtjes die jullie omschrijven kunnen heel goed bij mijn behandeling passen. Ik ben helaas wat ziekig, wat ik precies weten de artsen nog niet.. Ik had gisteren vreselijke last in mij zij en mij rug.. En plassen deed zeer! Ws een blaasontsteking.. maar urine ingeleverd en niets te bekennen aan baasontsteking. Ben de laatste dagen moe.. mijn urine zit nu in de molen en heeft een 24-uurs kweek. Er zat wat bloed in de urine.. Nu maar weer afwachten. Vandaag open ik geen mailen. lees allee lekker mee op het forum Liefs voor iedereen
Oei dat is vervelend seg, zeker als ze niet direct weten wat het is. Het zin toch geen nierstenen? Verzorg je maar goed! Veel rusten... Liefs...
Hoi Proudmom, Wat naar voor je, zeg. Hebben ze ook bloed geprikt? Misschien een gepasseerd steentje? Kan erg pijn doen. Ik hoop dat je weer snel opknapt. Beterschap.
Net een ovulatietest gedaan en hij is licht positief! Dus mijn vermoeden dat mijn eisprong deze maand eerder komt klopt. Ben heel erg benieuwd
Ik ben gister ongesteld geworden, vreemd genoeg maar weinig terwijl bij mij de eerste 2 dagen altijd super veel is dat ik regelmatig doorlek. gister ochtend ongesteld geworden en 2 maandverbandjes gebruikt en vandaag nog maar 1. even afwachten.
Hee proudmom, beterschap gewenst!! Wel beetje op jezelf blijven letten! Ik wil hier ook even mijn ervaringen delen.. 16juni heb ik mijn laatste ongi gehad van de pil, daarna tot heden toe niet meer. Gyn heeft 30-7 een cyste gezien op linker eierstok, deze zou vanzelf weg moeten gaan. Nu 1,5 week geleden op zondagochtend ging ik naar het toilet en had ik waarempel een sliertje doorzichtig slijm! Dit had ik nog niet eerder gehad.. We zijn gelijk aan het klussen geslagen.. Just in case zeg maar de maandag onder de douche heb ik mijn bmm nog eens opgezocht en deze was open en helemaal zacht! Ook dat had ik nog niet eerder gehad.. Die week hebben we helaas verder niet meer kunnen klussen door allerlei omstandigheden.. Vorige week maandag en dagen erna heb ik hoofdpijn gehad en begin deze week was ik erg neerslachtig en moe.. Nog wel een beetje.. Ik hoop zo dat ik dit weekend of begin volgende week eindelijk eens ongesteld ga worden! Of nog beter zwanger! Maar dat lijkt me stug.. Proudmom! Bedankt ervoor als jij deze veranderingen teweeg hebt gebracht!! Xxx