Tjee, ik hoop dat het goed met je gaat!!! Ik maak me best wel een beetje zorgen! Ik wilde nog even melden dat mijn menstruatie best pittig is. Veel bloedverlies met brokjes en klontjes. Zelfs 's nachts! Een paar dagen van te voren al hevige baarmoederkrampen en lage rugpijnen. Niet lekker voelen. Ik zit nu op dag 3 en het bloedverlies is nu afgenomen, maar heb nog wel krampen in de onderbuik. Ik hoop dat het maandag wel over is, ik krijg dan een laparoscopie. Brrrr. Dit wilde ik toch nog even melden. Ik hoop nogmaals dat het goed met je gaat!! Liefs,
beterschap meis Wie heeft er nog meer zo'n last van afscheiding Na de eisprong? ik zit nu 6 dagen na de eisprong en het lijkt wel niet op te houden met die afscheiding :S erg vervelend en verder wat lichte steekjes in m'n onderbuik en schaamstreek. pfff en ik moet nog een week tot nod
Jeetje, nog geen berichtje van je. Ik kijk zo vaak hier in de hoop dat je in ieder geval weer wat geschreven hebt. Ik wilde je in ieder geval laten weten dat ik inmiddels afgelopen maandag geopereerd ben (diagnostische laparoscopie en hysteroscopie). Alles was/is goed. Gelukkig maar. Ik ben nu nog aan het herstellen, met name van de narcose. Ik kan daar erg slecht tegen namelijk. Ik voel mij nog echt een zombie, zo afwezig en draaierig. Mijn eisprong zou zo alweer moeten komen, het zou best kunnen dat alles van slag is nu. Wij gaan in ieder geval vol goede moed verder. Eerst nog even zelf en dan vanaf november ergens met IUI. Spannend! Nou, nogmaals, ik hoop dat snel wat van je te lezen en dat het in ieder geval goed nieuws is......... Liefs,
Goedemorgen lieve allemaal, Eindelijk een berichtje van mij het spijt me echt dat het zo lang duurde! @tassie he wat naar allemaal voor je. stuur me maar een pb dan mail ik je even mijn email. Ik ga je daarin even behandelen. Een energie behandeling. Ik denk dat je heel snel zult merken dat je je beter voeld. Hier even mijn lange verhaal. Ik werd 3 week geleden ''grieperig'' en kreeg steeds meer last en pijn. Om een heel verhaal kort te maken.. Blijkt dat ik een niersteentje heb en een fikse urine weg infectie. Huilend zat ik bij de dokter met erge pijn. En toen bleek ik dus dit te hebben. Gelukkig. Ik heb nu antibiotica en hopen dat het nu snel beter wordt. Volgende week moet ik terug naar de ha.. Ik probeer jullie op de hoogte te houden. Maar een echte mailer ben ik niet echt haha. Maar mail wel gterug hoor. Kan wel even duren. Mijn energie gehalte is bijna 0 ben erg moe nog. Veel liefs en een dikke smok P.s ik voeg even een foto van mijzelf bij dan weten jullie in elk geval met wie jullie steeds kletsen haha.
Fijn dat je nu wel weet wat er aan de hand is en dat je er antibiotica voor hebt. Hopelijk knap je snel op... Waar ik heel veel bewondering voor heb is dat ondanks dat je eigen energiegehalte bijna op 0 is en erg moe bent dat je toch de energie kan vinden om tassie74 een energie behandeling te geven. Heel erg lief van je maar vergeet je zelf niet.. Dikke digi knuffel
Dankjewel! Nou ben echt heel erg moe. Maar als ik dan Tassie74 haar verhaal lees.. Denk ik och wat erg. Ik wil dan zo graag wat doen. En voel mijn handen dan branden, zolang dat nog gebeurt mag het nog en heb ik het nog. Ik probeer de mailen van de dames weer op te pakken en weer te behandelen. En als het niet wil dan houdt het op. Dus dames als jullie weer gekke dingen voelen ben ik weer voor de helft bezig haha. Dank voor jullie steun en begrip!
Heel veel beterschap en een dikke knuffel! Meis denk je wel ondanks je brandende handjes aan jezelf ook jou herstel is nu heel belangrijk he
Lieve Proudmom, Ik heb je zojuist een PB gestuurd. Heel lief van je dat je mij wilt helpen. Maar doe rustig aan, he!! Liefs,
Dames, ik had eens een artikel gelezen. Of het werkt weet ik niet.. Maar vond het leuk dit te laten lezen DE MYSTIEKE MAAN & MOEILIJK KINDEREN KRIJGEN.. De Maan is een mystieke planeet. Hij is op onze wereld veel beschreven en bezongen en er is veel over nagedacht. Ik zal één zo’n mystiek gebeuren met u nader bezien, omdat dit naar mijn idee een belangrijk aspect heeft voor mensen met onvervulde kinderwensen. Vrouwen die moeite hebben om kinderen te verwekken, zullen ontdekken dat wanneer ze twee tot drie dagen vóór volle maan tot conceptie komen, uitlopend tot twee à drie dagen ná volle maan, ze 500 maal meer zekerheid hebben om een kind te verwekken. Met andere woorden, de Maan heeft invloed op het vermenigvuldigen, op het creatieve, het scheppende. Dat betekent zelfs dat zij die behoren tot het mannelijk geslacht en in hun zaad weinig levenscellen hebben, ontdekken dat wanneer de copulatie plaatsvindt een klein aantal dagen vóór en 2 tot 3 dagen ná volle maan de kans ook bij hen 500 maal groter is om biologisch nageslacht te verwekken. Maar verliest u niet het karmische aspect uit het oog, het zou kunnen dat u in dit leven heel bewust gekozen heeft om géén kinderen te krijgen; dan krijgt u ze ook niet, al is uw wens -en de Maan- nog zo vol.
Hey meis, doe rustig aan he. Mooi artikel zeg!!! Ik ga eens kijken naar de stand van de maan! Mijn man en ik kunnen namelijk alleen zwanger raken via ICSI. liefs
over rare dingen voelen. Ik had laatste dagen zwaar het gevoel al snel me ei te hebben terwijl hij pas rond aan komende vrijdag komt. maar hebben maar voor de zekerheid gisteren en vanmorgen seks gehad.
Mooi artikel all woman! Toch maar eens naar de maan kyken zit in mijn groene dagen! En mooie vrouw ben je
Hihi dank u .. All woman ben ik alleen niet hahaha. Ben heeeel benieuwd of het ook echt helpt.. Moet je nog lang wachten?
Leuk artikel Ga ook eens kijken naar de stand van de maan. Zit altijd wel met cycli van rond de 29 dagen dus als men ei nou rond volle maan valt dan is dat eigenlijk elke maand zo. Dus echt verschuiven kan ik dat jammer genoeg niet. Veel beterschap proudmom! Zorg goed voor jezelf.