Ze doet het alleen nog via PB en heeft daarom haar mail verwijderd ProudMom28, Oke ik ben erg benieuwd Mijn gyn dacht dat ik nu een VMK heb gekregen, dus heb vanmorgen een onderzoek gehad. Hij denkt van wel, maar zegt dat het er beter uit ziet nu van binnen... Dus uhm ja dank je
Op 17 augustus had ik je al een foto gestuurd, maar zag gisteren pas dat je ook volledige naam en geboortedatum nodig had (die heb ik je dan ook gisteren samen met mijn vorige mail toegevoegd) Ik ben heel benieuwd, heel lief dat je dit doet meid Ik neem aan dat je mijn eerste berichtje nog niet gelezen had, want ik kreeg nog geen leesbevestiging
****Hoe stuur je een foto**** je gaat naar de internet site waar je je foto hebt staan bijvoorbeeld hyves, facebook, photobucket ect.... dan kun je 2 dingen doen: OPTIE 1: - je kopieert de link in de adresbalk en plakt de link in het pb. LET OP:deze optie werkt niet altijd! OPTIE 2: - je klikt met de linker muisknop op de foto die je haar wilt sturen, dan krijg je een grijze rechthoek, dan kijk je helemaal onderaan en dan zie je eigenschappen. dan klik je op eigenschappen en dan komt er een ander grijs schermpje. op dit grijze schermpje staat links in het midden ongeveer: adres (url) en daar achter staat de link deze selecteer je en dan kopieer je hem. deze link wat je gekopieerd hebt plak je dan in je pb en KLAAR.
ik heb je een pb gestuurd, ik ben zoooo nieuwsgierig. Ik ben wel net klaar met mijn menstruatie dus op die ervring zal ik nu nog even moeten wachten. ben wel benieuwd wat voor informatie je door zal krijgen. Ik vind het zo gaaf dat je dit doet
Oh en Proudmom28, je wilde details?! Ik heb de eerste 2 uur 9 a 10 tampons en 2 nacht maanverbanden nodig gehad en daarna tot nu nog 6 tampons... Nu begint het rustiger te worden en ook mijn buikpijn verdwijnt nu. Deze was ook behoorlijk heftig!!! Ben benieuwd naar je mail
Inderdaad erg lief dat je dit voor ons wil doen. En ben dan ook erg benieuwd wat je bij mij foto ga voelen als je die in behandeling heb Al vin ik het wel een beetje eng niet maar het juiste woord komt even niet Wat ik me trouwens ook nog afvraag mocht ik nu zwanger zijn en je behandel me foto kan je dat dan ook voelen of niet?
Dankjewel voor het helpen! Dat scheeld mij even weer. Het ziet er zeker goed uit hoor! Ik ben geen arts maar ik voel absoluut geen bijzondere dingen. Ik hoop zo nu je flink ongi bent geworden je nu zeer spoedig zwanger zult raken. Je woont niet in de buurt volgens mij.. Anders had ik je graag een energie behandeling gegeven. Dan kon ik eventueel net alsof een soort magneet je ´´blokkade´´ weg nemen.
Hoi proudmom, Ik heb je ook een mailtje gestuurd. En wat bijzonder dat je deze gave hebt en wilt delen! Ik wou vragen of je mij al behandeld hebt? Ik ben zaterdag ongesteld geworden maar heb je volgens mij pas daarna een mail gestuurd ik heb alleen al de laatste 4 dagen al zo een pijn in mijn hoofd wat ook niet weg wilt gaan met paracetamol of ibuprofen. Kan je misschien daar ook iets van zien? Ik wacht geduldig af op je reactie en veel succes met alle aanvragen! Groetjes
Dit vind ik wel een interessante vraag ... ik zit voor de moment in mijn vruchtbare dagen en verwacht ieder moment mijn eitje ... hierdoor vraag ik mij dat ook een beetje af of dit te detecteren is of te zien is of het een goed eitje is of ... hihihi... .
Ik ben dan al voorbij me vruchtbare dagen zit op het wachtbankje maar dacht misschien kan ze het inderdaad wel voelen ofzo Of wor je naar de behandeling altijd ongesteld?
Dat vroeg ik mij ook af. Of je na een eventuele behandeling altijd eerst (mega) ongesteld gaat worden? Vind het zeer bijzonder om te lezen dat je in een energie behandeling als een magneet de blokkade kan wegnemen.. wauw. Tis dat ik niet in je buurt woon, anders had ik liever vandaag als morgen nog voor je deur gestaan
Heel lief initiatief...Ik magnetiseer ook,misschien leuk om eens pb'n uit te wisselen? Doe het even zo,want je hebt natuurlijk veel pb's.
Kom je er een beetje doorheen? niet dat ik je wil opdringen ofzo hoor. Maar gezien de reacties ben je erg geliefd haha
Whaaaaaaaaaah kom er moeilijk door.. Geloof maar dat ik iedereen behandel haha. Maar kan niet iedereen een mail sturen. En ook dus helaas geen lange behandeling geven. Mochten er nog ´´testkonijnen´´ zijn haha die in de buurt wonen. Kom maar langs dan kan ik laten zien wat ik kan haha. Heeeeeel erg sorry dat ik niet iedereen meteen een pb terug stuur. Liefs voor iedereen
Ik weet niet of het klopt maar ik voel normaal mijn eisprong niet maar gisterenavond was er ineens een felle steek aan de rechter eierstok en deze steken kwamen op en trokken dan weer weg zo bleef dit duren tit ik ging slapen. Deze morgen was er niks meer buiten een trekkerig gevoel iver heel mijn baarmoeder. Nu weet ik nietof je mij al behandelde dus ben ik wel benieuwd .
haha ik heb je gister al verteld dat ik veel bloed verloor... Dat doe ik nog steeds, lijkt alsof ik helemaal leeg gemaakt word van binnen en dit gaat wel gepaard met erge buikpijn... Ben wel eens vaker heel erg ongesteld en heb een VMK gehad, maar vandaag mijn gyn gebeld en de bloeding die ik nu nog heb kan niet van alleen een VMK zijn...!! Dus doet zijn werk jou werk