Iets anders dan pendellen

Discussie in 'Pendelen' gestart door ProudMom28, 17 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeeeeeetje wat veel mailtjes heb je gehad! Phoe ik snap dat je er dan een stop op zet. Tis jammer dat ik niet in de buurt woon,was graag bij je langsgekomen. Maar goed,volgens mij had je me al behandeld dus eerst kijken wat dat op gaat leveren. Ik hoop veel goeds,ik laat het je zeker weten dan.

Baal er alleen wel van dat de mail van jou naar mij toe niet is aangekomen. Weet dus niet direct wat je te zeggen had.. wellicht zlu je hem nog opnieuw willen sturen? Ik wacht het af..

Verder heel veel succes met het behandelen van mensen,dat je maar veel ervaring mag gaan op doen met veel goeds als resultaat.

Bedankt in ieder geval!

2. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Ik kan merken dat je me behandeld heb en je mail was zeer verrassend.
    Ik heb al 2 dagen hoofdpijn, misselijk en krampen in de buik en dat terwijl mijn ongi ipv van de normale 6/7 dagen nu maar 3 en halve dag duurde en zeer donker/zwart was ipv helder rood. (sorry voor de details) Al met al best "last" , maar merk dus wel effect.

3. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

Same here... Normaal 7 dagen nu 3½ dag... Ik had veel klonten en was ook donkerder, maar wel helder en ongelofelijke krampen. Denk dat we goed schoon zijn :D

4. poppemie

poppemie Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.037
    0
    0
    België
    #124 poppemie, 25 aug 2012
    Laatst bewerkt: 25 aug 2012
    Alé 2 schone dames hier al dan hihihi.... Wel leuk die reacties hier te lezen :D.

Amai Proudmom zoveel reactie!!!! Kan ik geloven dat je ergens een lijn moet trekken. Dat is nog een hoopje werk dat je nu hebt dan. Veel succes ermee en verder veel succes met jouw zeer speciale gave!!!!

In ieder geval wil ik hier nog enkele ervaringen neerzetten (alé als het daar van komt natuurlijk éh ;), al is het wel heel toevallig). Ik heb sinds enkele dag diaree, zo niet het ziektegevoel maar wel als ik naar toilet moet, is het niet echt vast (sorry hoor;)). Ook mindert normaal mijn zin in sex na mijn ei maar nu blijft het, wat het ventje natuurlijk niet erg vindt:D.
    Maar ik kreeg gisteren een pendeluitslag binnen van een kennis die ik al een tijdje geleden had gevraagd. Nu had zij ook de kaarten gelegd omdat zij dit zo aanvoelde dat ik het nodig had. Leuk dacht ik maar toen kwam het, mijn lichaam zit vol blokkades uit het verleden, dus ik moet hoogdringend het verleden loslaten dmv reiki of iets dergelijks. Pas dan zal er een zwangerschap komen. Volgens haar moet ik nog tot half volgend jaar wachten op een positieve test en zou het een meisje zijn. Ook raadde ze aan om een maansteen aan te schaffen.:(

Nou proudmom ik hoop toch dat jouw magnetisering al veel heeft losgemaakt en dat ik, zoals jij zei, nu héééél snel mag zwanger raken:p.

Met dit gegeven wordt het nu allemaal wel eens zo spannend! :)

5. Evi87

Evi87 Actief lid

19 jun 2012
    300
    0
    0
    Ohh wat veel mails! Ook ik had je een pb gestuurd vorige week.. Maar ik wacht rustig af! Zou graag langskomen maar ik woon tegen de belgische grens... Dus is beetje ver haha
    Xxx

6. poppemie

poppemie Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.037
    0
    0
    België
    en de pendels die ik binnen krijg zijn maar later en later grrrr... ik heb er nu al meer voor 2013 dan 2012 :(.
    Sorry pendelaarsters maar ik hoop echt dat jullie ongelij krijgen en proudmom gelijk ;).

7. Infantem Amor

Poppemie, je hebt een PB van me ;)

8. cristel28

cristel28 Actief lid

24 okt 2010
    342
    0
    0
    Gemeente
    Groningen
    Hier ook een Groningse! Enne, wil best wel een stukje fietsen naar je hoor!!
    Hihi!!

9. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    Wat een mailtjes ! Hoop dat je er een beetje doorheen komt. Succes in ieder geval.

10. ambrose

ambrose Bekend lid

25 apr 2010
    635
    0
    0
    pm'er op een baby groep
    groningen
    Hier ook een stadjer!!!! had je al een PB gestuurd met als titel "langs komen" weet alleen niet of je die ontvangen hebt?

11. poppemie

poppemie Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.037
    0
    0
    België
    @proudmom ik weet niet of je hier nog komt kijken maar toch wil ik je nog verder op de hoogte houden van wat ik voel deze cyclus. Zoals ik eerder al zei, heb ik sinds mijn ei al pijnlijke borsten maar nu ook sinds gisteren ongigevoel....terwijl mijn ongi eigenlijk pas volgende week woensdag mag beginnen (alé ik hoop natuurlijk dat ze nu 9 maanden gaat wegblijven éh ;)). Ook ben ik zeer emotioneel, ik kan zo van kei goed gezind overschakelen naar wenen. Zo schoten dinsdag de tranen in mijn ogen bij het lezen van een geboortekaartje en heb ik gisteren tranen met tuiten moeten wenen bij het bericht dat iemand zwanger was. Ik heb er precies geen controle over :(.

Zo dat was het weer zo'n beetje. Wanneer ik meer nieuws heb, zal ik het hier neerzetten:).

Hoe is het met de andere hier? Voelen jullie je ook anders dan anders?

12. Evi87

Evi87 Actief lid

19 jun 2012
    300
    0
    0
    Ik heb nog nergens last van haha dus denk dat ik nog niet aan de beurt geweest ben :)

13. ProudMom28

ProudMom28 Niet meer actief

Oei Oei, ben even minder aktief! mijn inbox is voor 95 % vol haha. En heb de afgelopen dagen heel druk gehad. Maar lees hier natuurlijk mee... Vind het super super super leuk dat jullie hier posten. Heeee Poppemie dat klinkt super goed!! Waneer kan je testen? :) Dat kreeg ik als eerste door hihi ik krijg trouwens wel at mailen van andere meiden dat ze zich iets anders voelen dan anders: Moe,misselijk,steekjes,positieve testen ;), betere cyclus,hoofdpijn. dat zijn llemaal klachtjes die er even bij kunnen horen een cyclus. Vind het heeeel spannend voor jullie allemaal en duim heel veel allemaal posi testers hoor!!!!!!! Liefs voor iedereen

14. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    @proudmom28
    Ik heb al meer dan een week de hele dag hoofdpijn. Ik vroeg me af of je mij al behandelt hebt? Ik ben erg benieuwd, ik las hier dat je nogal wat mails hebt ontvangen..

15. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    Ff een update, ik ben mijn ongi aan het afwachten.....dag 1 is hier altijd wat bruin verlies (weinig) nu minder dan normaal en dag 2 en 3 gaat het los (extreme krampen...die op weeën lijken, zo heftig dat ik 2 dagen aan de zware pijnstillers (brufen 800mg) en die werken nog niet eens de helft)

Dus ik ben super benieuwd of het juist nog erger word of minder of natuurlijk gelijk. Ik heb dit keer wel minder last van de dagen voor mijn ongi. Normaal lijken de klachten altijd een beetje op zwangerschapsklachten maar nu was ik alleen extreem moe (zoals normaal) en beetje last van borsten.

16. Infantem Amor

@Proudmom28:
    Even een berichtje van mij, mijn menstruatie is van 7 naar 3,5 dag gegaan deze cyclus :D Ik heb wel heel heftig gemenstrueerd... Nu had ik de vorige cyclus mijn eisprong pas rond de 19de cyclus dag en nu begint hij nu al op te komen (aan de ovu testen te merken), dus ik denk dat de piek dit weekend is ipv volgend weekend :D scheelt dan dus ook een dag of 7 :) Verder heb ik al de hele cyclus hoofdpijn, droge ogen, warm met vlagen en met vlagen op eens ijskoud (had van All Woman begrepen dat dit ook met jou behandeling te maken kon hebben)... Ik blijf een trekkerig gevoel in mijn buik houden :( Ik houd je op de hoogte ;)

17. poppemie

poppemie Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.037
    0
    0
    België
    Ik heb volgende week woensdag mijn NOD maar als mijn temp mooi hoog blijft ga ik dinsdag testen want dan heb ik een dagje verlof :).
    Ik hoop dat je gelijk krijgt .... wel straf dat je dat zo sterk door kreeg hihihi.....

18. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb normaal gesproken een eisprong ergens middenin me cyclus. Maar ik temp deze maand voor het eerst en het lijkt erop dat mijn ei dit keer op dag 9 is geweest! Super vroeg en dacht eerst: neeee dat kan niet. Maar het lijkt toch echt zo te zijn..

Kan je na een behandeling, zo snel een eisprong krijgen? eerder dan dat je gewend bent?

19. ProudMom28

Vind het heeeeeeel spannend! En als het echt zo is.. Dan kan ik dus ook echt op afstand via een foto behandelen. Voel zeer zeker op korte termijn een kindje.. Nu maar hopen dat het echt zo is..
    Kan je nog wel wachten te testen ;):p;)

20. ProudMom28

Ja dat kan hoor. Een kennis werd meteen zwanger :) Je cyclus kan helemaal eenmalig ontspoord worden. En dan met name een flinke ongie en meer ritme in de cyclus. Dit kan echter een blijvertje zijn. Ohw Ohw dames zit mijn nagels gewoon te bijten zo spannend vind ik het voor jullie allemaal

Deel Deze Pagina