Ik ben eigenlijk ozpek naar inspiratie. Ik wil wat anders dan een wandplank boven de commode. Ik dacht dat ik hier wel eens iemand had gezien met fotos van een kamertje die kistjes hadden ofzo?
Ik zal een foto van mijn commode laten zien. Misschien kun je er iets mee. Hij staat hier op de foto trouwens nog op het adres waar ik hem gekocht heb. Hij staat nu in onze babykamer.
Wat een leuke ideen! Zo'n opzet kan ik denk ik niet vinden in de stijl van onze commode, dat moet er echt bijhoren denk ik van dezelfde serie. Ik zat te denken aan beschilderede appelkistjes, maar waar vind ik die?
wij hebben de ikke kamer van prenatal besteld en daar zitten drie kistjes bij ipv een plank! Je kan de kistjes ook los kopen bij prenatal.
ik heb hier een grote zelf gemozaiekte spiegel boven de commode.... op de foto is de het geheel nog niet compleet met aankleedkussen en dergelijke, maar even voor het idee.
@ blackeyedgirl: waar heb je mandjes in precies de goede maat gevonden? Ik heb namelijk hetzelfde kastje!
ook bij de ikea Bekijk bijlage 70249 de vierkante passen er precies in, heb ze gekocht in het lichtblauw
Wij hebben deze; dus een combinatie van vakjes en kapstok Als 'gewone' kapstok tijdje geleden gekocht bij de Karwei. Inmiddels wel aangekleed met leuke mandjes e.d. maar kan ik helaas niet showen ivm herkenning geslacht Bekijk bijlage 70388
Deze hebben wij ook boven de commode hangen! Staat erg leuk! In de grootste heb ik wat verzorgingsproducten staan, (zeep,thermomter etc.) en in/op die andere 2 knuffeltjes, fotolijstje etc. Bij de praxis vandaan! kus miek