jas???

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Sonkal, 27 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sonkal

Sonkal Actief lid

24 mei 2011
    294
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,

Misschien een domme vraag maar als er nu een baby geboren wordt...wat voor jasje of iets zoudenjullie dan aantrekken.
    Dik teddyberen pak
    Vestje
    Herfst/voorjaars jas

In maxicosi en reisbak kan je deken erover doen maar wat doe je aan als ze in draagzak zit...om ook de beentjes warm te houden.

Hmmm ik weet niet waar ik verstandig aan doe om te kopen.

2. Boommm

Boommm Niet meer actief

N. Heeft nu nog dikke winterjas aan in de kinderwagenbak met daarover heen een dikke deken. Soms ipv de jas een teddyberenpakje omdat het zo lief staat haha.

3. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.614
    1.155
    113
    ik zou ook voor een dikke jas gaan hoor, en nog een deken erover heen idd!
    in de draagzak zou ik een teddy pakje aandoen en een paar dikke sokken over elkaar heen.

en ik zou misschien ook nog wel voor een mutsje gaan, of overdrijf ik nou?
    mijn zoontje vind een mutsje altijd wel fijn als hij stil zit in de wandelwagen.

4. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ik heb een jas nu voor m'n dochter. Maar ik vind het nogal propperig bij zo'n kleintje. Mijn dochter heeft maat 68 en het ziet er niet per se comfortabel uit. Bij mijn zoontjes heb ik vooral lekker warme vestjes gedaan, die zijn soepeler, zo'n heel kleintje zit toch ook nog in een voetenzak. Dochter is gewoon klein voor iemand van bijna 10 maanden dus die wil vaker uit de stoel/wandelwagen dus daarom toch maar een jas voor haar.

5. Sonkal

Sonkal Actief lid

24 mei 2011
    294
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja mutsje zou ik nu ook doen hoor...vooral bij de hele mini's.
    Maar indd dan ga ik kijken voor warm pakje voor in een draagzak en een dikkere jasje voor nu.
    Lastig veel in de winkel is nu juist zomer en voorjaar.

6. 7nov12

7nov12 Bekend lid

13 sep 2012
    948
    0
    0
    NULL
    NULL
    Toen hij nog heel klein was, mijn zoontje is van november, droeg hij in de winter dikke vestjes. Een echte jas vond ik niet zo comfortabel. In de draagzak zorgde ik voor lange sokken of eventueel een maillot zodat de enkels niet bloot zijn. Je moet ook bedenken dat ze in de draagzak lekker warm tegen jou aan zitten, in een wagenbak liggen ze helemaal alleen.

7. Blond88

Blond88 Actief lid

16 feb 2011
    482
    27
    28
    Mijn dochter is nu 2maanden, als we naar buitengaan heeft ze een vest aan met muts. In de kinderwagen een extra deken en in de maxi cosi een voetenzak. Vind het zo'n gepruts bij die kleintje..

8. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    als je kindje nu geboren wordt dan kan t nog niet in een draagzak waar de beentjes uithangen. Dus dat is alvast lekker warm. Gewoon een lekker mutsje is dan genoeg (en jou lichaamswarmte en jas)

Als t wat ouder is idd dikke sokken en maillotje onder de broek, ligt aan de draagzak maar je hebt winterzakken voor erover.

In de wagen ook een lekker mutsje, deken en evt een kruikje. Lekker los vestje is dan genoeg. (ligt ook aan de kou natuurlijk, t vriest niet en ook naar je kindje kijken. )

9. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.468
    3.914
    113
    Vrouw
    Zoontje is van november, maar heeft nog geen jas aangehad. Doe hem altijd een vestje aan, muts op en dan onder een deken. In het begin verwarmde ik het voor met een kruik.
    Jasjes lijken mij erg lastig aan doen en ook zo propperig.

10. pepe

pepe Fanatiek lid

29 okt 2012
    1.021
    0
    36
    Ik heb geen ervaring met een draagzak maar in de wandelwagen, doe ik altijd gebreide vestjes ( door oma) aan. Dit zijn lekker dik en soepel aan en uit trekken. Ik had ook wel soort van jasjes maar die vond ik heel stug. Verder in de wandelwagen, laken en dekentje eroverheen.

11. Sonkal

Sonkal Actief lid

24 mei 2011
    294
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ok bedankt allemaal voor de tips. Een winterjas leek mij ook zo stug bij die ukkies.
    Maar zo gaan we indd een heel eind komen. Bedankt!!

Deel Deze Pagina