Een tijd geleden had ik op internet een boek over koffiedik kijken, kahve fali, gevonden. Het was een heel leuk boek compleet met uitleg over de figuurtjes en de beteknissen enzo, je leert zo zeg maar koffiedik kijken. Toen heb ik het niet besteld, zo stom van mij natuurlijk! En nu is het niet meer te krijgen! Nou wilde ik een vriendin binnenkort een Turkse koffiemand kado doen, compleet met dat boek erin. Maar ja, WAAR haal ik dat boek nou vandaan? Ik dacht ik doe eens een beroep op de Turkse dames hier. Weten jullie waar ik een boek over kahve fali kan krijgen? Of hebben jullie toevallig een (Turkse) boekhandel in de buurt waar jullie het voor me kunnen halen? Uiteraard vergoed ik de kosten! Help...
your fortune in a coffecup - the art of divining with coffee grounds van sahar huneidi heb het via een vriendin van me in engeland voor een andere vriendin besteld. Weet dat je het bij amazon.uk kunt bestellen, maar of het ook in nederland kan weet ik niet.
oke dan heb je dus niks aan mijn posts... hihi, sorry heb engelse vriendinnen en lees zelf ook veel in het engels, denk er dus niet bij na als mensen het over boeken hebben, dat het alleen nederlands moet zijn of in jou geval turks ... Zal nog ff gaan zoeken.
Hoi, ben zelf italiaanse en wat ik weleens doe is op italiaanse (boeken) websites dingen bekijken en bestellen. Mijn ervaring is dat ik mijn bestelling binnen een week thuis heb. Weet niet wanneer je het nodig hebt maar is dat misschien geen idee? Denk gewoon ff met je mee Succes!
www.turkkitap.de en bij arama(zoeken) kahve fali typen komen er 2 soorten boeken hierover.. hoop dat je er wat aan heb!
Yep Verzendkosten zijn 8,- Je moet eerst de geld overmaken en dan pas krijg je hem binnen 1 of 2 weken.. als het goed is..
je kan ook naar kitap.nl of kitapci.nl kijken als je niet kan vinden dan kan je het ook via mail vragen.