iets anders !

Discussie in 'Pendelen' gestart door MYxKISSES, 11 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MYxKISSES

MYxKISSES Actief lid

10 aug 2012
    200
    0
    0
    hey,
    Ik ben een meisje van 19 jaar.
    Mijn mama is ooit bij een medium geweest voor haar toekomst te laten voorspellen.
    Ze geeft me meegenomen toen ik ongeveer 9 jaar was
    Bij die man lagen een soort van stenen op de tafel
    Als klein meisje vind je alles zo speciaal dus had ik mijn hand erop gelegt.
    Die stenen voelde bij mij warm aan en vertelde dat dan ook aan die man
    Die vertelde mij dat ik een speciale gave had wat het was kon hij niet juist zeggen
    Ik bestede er verder geen aandacht aan

Een jaar later stierf mijn opa en op de 1 of andere manier voelde ik steeds dat hij dicht bij me was.
    toen dacht ik na wat die man vroeger tegen me gezegt had.
    dus probeerde ik "contact" te zoeken met mijn opa en gek genoeg lukte dat ook !

Na een tijdje vertelde ik het aan mijn mama maar die wou me eerst niet geloven
    Ik bleef er door over zagen en na een tijd heb ik gevraagt aan mijn mama om vragen te stellen
    Ze stelde me vragen over haar verleden toen ik zelf nog niet geboren was dus het ook niet kon weten
    Op die vragen kon ik perfect antwoorden en klopte alles wat ik zei.
    Toen geloofde ze me eindelijk en gaf het me zelf ook meer vertrouwen.

Maar vanaf mijn 15 heb ik er helemaal niets meer mee gedaan omdat ik "rare" digen begong te zien.
    Dat maakte me bang !

Nu sinds een maand begon ik er terug aan te denken en heb het nog eens geprobeerd.
    Ook deze keer lukte het me.
    Ik ben sinds januari bezig om een kindje te krijgen.
    Ik heb dus ook gevraagd wanneer ik zwanger zou zijn, wanneer ik zou bevallen en welk geslacht het zou worden
    Deze datums heb ik gekregen en ben dus eigelijk ook wel benieuwd of ze uitkomen.
    Mijn vraag is dus ook een beetje wie er voor mij zou willen pendelen om te kijken of ik veel pendels krijg van die maand.
    Ook zou ik voor de mensen die mij pendels bezorgen heel graag eens willen kijken welke datum ik bij jullie krijg.
    ( als jullie dat willen natuurlijk )

Momenteel wil ik het alleen doen voor mensen die zelf ook pendelen
    omdat ik hier nog niet veel tijd voor heb en omdat ik het rustig aan wil doen
    Sorry voor de andere mensen maar mss doe ik het binnenkort ook wel voor iedereen !
    Dus pendelaars hebben jullie intresse of zijn er mensen die dezelfde "gave" hebben ?
    laat me zeker iets weten !

ook sorry voor het lange verhaal maar wou het ook effe kwijt :)

mvg sara !

2. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

MYxKISSES, je hebt een PB

3. chicca

chicca Fanatiek lid

14 mrt 2012
    1.019
    466
    83
    Vrouw
    Hoi mykisses,
    Ik pendel niet. Dus kan je niet veder helpen. Ik wilde alleen even zeggen dat ik het mooi vind dat je je open stelt voor je opa en andere en heel knap. En ik ben heel erg benieuwd of je voorspelling klopt aangezien ik aan je banner zie dat je zwanger bent! Gefeliciteerd overigens!

4. Smnee

Smnee Niet meer actief

wow, ik ben altijd stiekem een beetje jaloers hierop! heel knap hoor :)

5. kinderwens88

kinderwens88 Fanatiek lid

6 aug 2011
    1.213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ook. Het zal ongetwijfeld ook af en toe best zwaar zijn maar het lijkt me ook zo ontzettend bijzonder als je zo'n gave hebt.

6. mamabri

mamabri Niet meer actief

je hebt pb!

7. mamabri

mamabri Niet meer actief

Nou smnee en kinderwens, geloof mij maar dat het leuker lijkt als dat het is hoor ;) Ruilen? Ik persoonlijk doe er weinig mee, maar heb er wel heeeel veel last van gehad. Momenteel is het rustig en dat hou ik graag zo ;)

8. kinderwens88

kinderwens88 Fanatiek lid

6 aug 2011
    1.213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik geloof ook zeker dat het enorm zwaar is. Maar ik zou soms best wel eens contact willen maken met bepaalde personen.

9. mamabri

mamabri Niet meer actief

Dat kan ik begrijpen, maar zo werkt het niet helemaal :) Juist degene waar ik het liefst contact mee had willen hebben, zoals bijv mijn overleden oma, kwamen nooit :( Allen degenen die nog hulp nodig hadden en dat was soms ook wel frustrerend, akelig en in veel gevallen beangstigend :x

10. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    knap hoor !!!:D

11. mamabri

mamabri Niet meer actief

Niet knap, wel knap lastig (soms) :D

Nee echt, je moet het zien als een soort talent, de een kan goed koken en de ander goed breien, nou ja en ik heb dit...... Het wordt alleen zo overtrokken, omdat het bijzonder is.

Deel Deze Pagina