Hallo meiden, Ik heb een vraagje, de meeste hebben voor mij gependeld echt super lief maar pendelen jullie geslacht en postieve test los van elkaar.. of hoort het geslacht bij de maand dat je eigelijk zwanger moes zijn? Ben nu zwanger en iedereen zei een meisje maar wel met verschillende maanden.. Kayleigh had de maand wel goed ) Dank jullie wel ) Groetjes
Ik pendel eerst met de vraag of je ooit zwanger mag raken.. Vervolgens wanneer. Geslacht pendel ik apart van je maand.
Ik ookwel Kayleigh pendel de maand en geslacht apart, ik weet dat Toekan dit ook doet. Maar volgens mij pendelen wij allemaal met een aparte geslacht kaart, dus geld het voor ons alle. Maar goed kan niet helemaal zeker voor hen praten!!
Dank jullie wel dames ) nou ben dan heel benieuwd of het dan echt een meisje wordt ) zal wel leuk zijn... Knuffie
De pendelaars geven aan wanneer ze pendelen. Dus je moet de site goed in de gaten houden. En bij de meeste pendelaars moet je ook aan bepaalde voorwaarden voldoen. Zo lang lid zijn bijv. of bijv. een x aantal berichten hebben geschreven.
Ik heb Love7 al een PB gestuurd met uitleg over hoe het forum werkt Kinderwens heeft idd leuke pendels
Ha ha ha.... ik heb idd hele mooie pendels!! Hopelijk gaat het uitkomen. Infantem Amor.... bij jou wordt het steeds spannender he??! Ik leef met je mee hoor.
Ja klopt, vind zo lief krijg van allerlei hoeken berichtjes Ben zo bang dat morgen negatief is als nog... Weet niet wat dat is...
Ja dat komt natuurlijk door je onzeker bent en het natuurlijk zo ontzettend graag wilt. Kun je morgenvroeg in het ziekenhuis terecht? Hoop het voor je. Anders zit je nog een hele dag in spanning.
Morgen vroeg eerst een thuis test doen... En als die niet duidelijk genoeg is bellen voor woensdag... Want moet 2 dagen naar school
Hihi oke... Denk dat als hij positief is ik een apart topic open haha, zoveel mensen die belangstelling tonen in verschillende topics en PB's
Ik zie dat je een lichte positieve test hebt!!!!! Zou het dan toch??? Snap dat je nu nog steeds onzeker bent. Hopelijk heb je snel duidelijkheid meid.