Ik wil graag een rontgenfoto van m'n nek laten maken omdat ik maar niet van m'n klachten af kom door therapie. Maar ik wil ook heel graag zwanger worden. Weet iemand van jullie of het schadelijk kan zijn om een rontgenfoto te laten maken als je misschien nét zwanger bent (dat je het zelf nog niet weet)?
Je moet echt zeker weten dat je niet zwanger ben, dus als je een foto wil maken dan moet je het gelijk doen na je menstruatie. Groetjes Jolie
Je moet zeker weten dat je niet zwanger bent hoor! De tandarts vroeg 2 weken geleden nog aan me of ik misschien zwanger kon zijn want hij wilde een foto maken.. Ik zat 1 week voor mijn NOD. Heb dus gezegd dat er een hele kleine kans was.. Hij wilde het toen liever niet doen.. Juist in het hele begin is het beter geen risico te nemen. Hij wilde pas een fot maken als ik zeker wist dat ik niet zwanger ben.. Kan morgen dus ff bellen voor een afspraak want ben ongi geworden..
in mijn eertste zwangerschap heeft de tandarts gewoon een foto gemaakt bji mij, ik werd toen helemaal bedekt met een loodschort, dan kan het geen kwaad. maar in het ziekenhuis werken ze met andere apparatuur, dan krijg je volgens mij geen rontgen als je zwanger bent! maar voor het "zwanger worden" kan het geen kwaad. groetjes