waar gebruik je flanellen luiers voor? ik lees hier van heel veel meiden die zeggen dat ze die niet gebruikt hebben. Vind het zonde om ze te kopen als ik ze niet ga gebruiken...
hey, ik gebruikte ze onder het hoofdje toen mijn dochter een paar maandjes was, schuift minder omdat het wat stroever is en waren veel zachter dan hydrofielen. Verder nergens goed voor naar mijn idee....
Ik gebruikte ze onder t hoofdje van mijn zoontje in zijn ledikant, afdrogen na t douche, over mijn schouden tijdens een boertje, op de bank als ik hem op de bank legde lkkr onder hem en onder zijn hoofdje, voor in de wiegenbak, mondje afvegen als baby. Nu gebruik ik ze nog om af te drogen na t douche dat is alles. heb er een hoop liggen, maar vind ze ideaal in gebruik en lekker zacht.
maar daar kan ik de hydrofiel toch ook wel voor gebruiken? daar heb ik wel al een hele stapel van gekocht.
Die flanellen zijn wel veel zachter. Ik vind ze lekker aanvoelen. Denk dat ik ze ook in het bedje onder zn koppie ga leggen. En eventueel ook om af te drogen enzo.
Mijn moeder had er 1 voor me gekocht...waarschijnlijk werden ze vroeger veel gebruikt..maar weet ook niet wat ik ermee moet...maar het idd zachter dan die hydrofiele luiers..waar ik er tig van heb..
Ze zijn heerlijk zacht, hier liggen ze onder zijn koppie in de wieg en de wagenbak, op het aankleedkussen als ik een spuitluier moet schhonmaken (blijft de hoes schoon) en onder hem als ik voed op bed. Hydrofielen gebruik ik voor afdrogen, die zijn dunner dus krijg ik makkelijker in de plooitjes
Inderdaad lekker zacht voor onder het hoofdje in de wieg/ledikant/kinderwagen/aankleedkussen. Overigens heb ik er maar weinig naar vergelijk de hydrofielen (3 flanellen, 20 hydrofielen). Kennis van ons is kraamverzorgster en die raadde ze echt aan (en vervolgens kreeg ik ze van mijn moeder, dus we gaan ze gewoon proberen natuurlijk )
Ik vind zoals velen hier aangeven de flanellen zachter en fijner aanvoelen. heb ook een stapel hydrofiele maar die gebruik ik alleen om ff mondje te poetsen als ik ff niets bij de hand heb of om zijn haartjes te drogen etc.
Niet gekocht, niet gebruikt, niet gemist!!!! Ik doe alles met een hydrofiele luier, heb er dus ook een heeeeeleboel.
ik heb ze bij beide kinderen ook niet gebruikt en ben van plan om ze nu ook niet te halen, maar je kan natuurlijk altijd een pakketje halen en als je ze niet gebruikt weer tekoop aanbieden. ik vind hydrofiel ook veel beter en vaak ook veel mooier eruit zien, want die kan je met verschillende patronen ook halen.
Ik heb ze ook in de kast liggen, had ze gekregen. Mijn moeder gebruikte ze vroeger voor om onze benen. Geen idee waar ik ze voor ga gebruiken maar ach ze komen vast wel ergens voor van pas.
nou ik haal ze dus maar niet op. Ik gebruik eerst de hydrofiele wel en als ik denk dat het iets zachter moet dan kan ik dan altijd nog flanellen ophalen. Alhoewel de roze van de hema ook wel zacht aanvoelen.
ik had ze wel gekocht ook al wist ik niet waarvoor. Maar nu gebruik ik ze onder het hoofdje van mijn zoontje. Hij had heel erg eczeem en schuurde zijn huidje open op hydrofielluiers. En op flanellen niet. En ik vind ze ook veel zachter!
Maar dan kan ik ze in zo'n geval toch altijd nog ophalen. Vind het zo zonde als ik dingen koop en ze vervolgens niet gebruik.
Ik had ze idd in het bedje en de kinderwagen onder zijn hoofdje liggen in het begin. En als hij in bad is geweest, leg ik er één over zijn rompje heen zodat hij lekker warm blijft. Dan droog ik hem met een hydrofiel af, maar dan krijgt hij het iig niet koud.
ik heb er 1 onder Tycho zn koppie liggen in bed. En ik gebruik ze als ik Tycho in bad gedaan heb. We hebben een verwarming in de badkamer en leg er een flanellen luier op als ik Tycho in bad doe. Als ik Tycho uit bad haal leg ik een hydrofiel luier op mn borst en dan leg ik Tycho daarboven op en dan pak ik de flanellen luier van de verwarming en leg die over zn rug en beentjes. HEERLIJK zo'n warme zachte flanellen doek. Ik zou er jaloers op worden haaha. Maar ze zijn veel zachter dan een hudrofiel luier. xxx
Hier gebruik ik ze ook voor in bedje. Zijn net wat zachter dan de hydro idd. Heb er maar 3 vind ik zat.