Iets dat lijkt op Jayro?

Discussie in 'Babynamen' gestart door Janneke21, 27 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Janneke21

Janneke21 Fanatiek lid

25 jul 2008
    1.945
    0
    0
    Kinderopvang en studerend
    Mijn vriend is helemaal gek op de naam Jayro.
    Ik eerlijk gezegd niet echt.. het is me even te modern, te weinig nederlands of braziliaans.. Ik word er gewoon niet warm van..
    Als ik mijn vriend van zijn standpunt af wil krijgen zal ik met een heeeeel goed alternatief moeten komen.
    We willen als tweede naam Joël dus hij vond Jayro Joël ook erg leuk, eventueel later als JJ.
    Dat is dus niet echt mijn ding, maar goed, een naam met een J die op Jayro lijkt of met een hele andere eerste letter is ook geen probleem..

Wel apart, maar niet te modern, wel een stoere naam, maar liever wat braziliaanser/potugeser. Ik heb zelf wel liever 2 of meer lettergrepen (maar dat heb je volgens mij al snel met braziliaanse namen)

Leuke aparte hollandse namen zijn ook welkom, maar dan niet te boers en oudbollig.

Zelf vond ik Carlinho (h=j bij uitspraak he) en dan eventueel roepnaam Linho wel erg leuk.. maar ja :) Hij dus niet.

Helluppp :)
    Over een meisje zijn we het ondertussen gelukkig eens!

2. Niet meer actief

jaimy
    jarno

3. MamaEsther

MamaEsther Fanatiek lid

24 okt 2006
    1.535
    0
    0
    Pompbediende/Shopmedewerkster
    Laag Soeren
    Jaïro (dja-ie-roo?)

Liefs

4. mutsie79

mutsie79 Fanatiek lid

6 sep 2007
    2.567
    221
    63
    jaro?

5. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Yaniro.

(off topic: zo zou Jelina geheten hebben als ze een jongetjes was gewesst)

6. ppver

ppver Fanatiek lid

26 jul 2008
    1.789
    0
    0
    Jay of Jarno.

7. Line

Line Fanatiek lid

7 jan 2007
    2.694
    266
    83
    Jay
    Jaron

8. Ramoontje79

Ramoontje79 Bekend lid

3 aug 2008
    719
    0
    0
    Vlak bij den Bosch
  9. Li manu

Li manu Lid

30 sep 2008
    92
    0
    0
  10. Brechtje

Brechtje Actief lid

22 sep 2008
    493
    0
    0
    Jarne
    Jarl
    Tjebbe
    Jorg
    Jisse
    Tibbe

Laatste staat hier hoog op het lijsje.

11. Shady09

Shady09 Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.475
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster
    Almere
    jairzinho?

12. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
  13. Janneke21

Janneke21 Fanatiek lid

25 jul 2008
    1.945
    0
    0
    Uhh dit vind ik allemaal nogal uhh friese namen ofzo? :)
    Niet echt wat we zoeken voor ons halfbloedje, sorry! :D

Ondertussen zag ik dat mijn vriend de naam al helemaal in zijn MSN heeft staan en dit deed me wel wat... Misschien dat we het toch maar op Jayro Joel houden...
    Zelf had ik ondertussen de naam Jaylinho gevonden, dat zal ik hem nog even voorstellen..
    Namen met Jair er in wil ik niet, want zo heet een exvriendje van me :p

De namen die genoemd werden Yaniro en Jairzinho vond ik ook nog wel wat, maar de eerste vond mijn vriend helaas niets en de tweede lijkt te veel op mn exvriendje :p

Ach Jayro went wel.. en daarnaast is er nog 50% kans op een meisje en die naam mocht ik bepalen :p

Het wordt dan trouwens Jayro Joél Bastiaan... Vinden jullie dat een rare combinatie?

14. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Nee, vind het wel leuk klinken.

15. cvwinkoop

cvwinkoop Bekend lid

31 mei 2007
    653
    0
    0
    Student
    Veenwouden
  16. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Sorry, maar dit vind ik altijd zo raar...
    Dus als het een meisje is en jij kiest een naam, die je vriend eigenlijk niks aan vindt, heeft hij pech? (of in dit geval dus andersom)
    Je kiest toch SAMEN voor een naam?
    Die je beiden heel mooi vindt?

Als ik een naam heb die ik geweldig vind, maar mijn man niet, dan gaat de naam gewoon niet door.
    Maar goed, ieder zijn eigen dus!

17. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België

Zo denk ik er ook over...Ik vind het een beetje vreemd dat je vriend de naam al in z'n msn heeft staan terwijl jullie het er eigenlijk nog niet over eens zijn.Maar dat is mijn mening. ;)

Vind Jayro trouwens wel mooi.

18. Janneke21

Janneke21 Fanatiek lid

25 jul 2008
    1.945
    0
    0
    Uhhhh ik bedoelde ook niet dat we het evengoed zouden doen als 1 van ons het er niet helemaal mee eens in.
    Ondertussen al besloten dat het Jayro Joél Bastiaan wordt en dat vind ik geweldig klinken... Jayro hebben we besloten iets 'hollandser' uit te spreken, dus geen Djayro maar Jayro en ja.. ik ben er 100% tevreden mee.
    De meidennaam hebben we ook gecombineerd met andere namen zodat mijn vriend daar ook 100% achter staat.

En nee natuurlijk ga ik mijn kind geen naam geven voor de rest van zijn/haar leven waar ik of mn vriend niet achter staan, ik richtte me gewoon wat meer op de meiden en hij op de jongensnaam. Ik vind nog steeds mijn naam mooier en hij de zijne, maar dat kan toch geen kwaad lijkt me ;) Het is meer een niet te serieuze strijd tussen de seksen, ik denk dat het een meisje wordt en hij een jongetje :) We zullen zien haha. We zijn er ondertussen al uit, daar had ik al een bericht over gezet overigens ook. Thnx allemaal voor het meedenken :)

Deel Deze Pagina