Wij zijn het al een hele tijd eens over een naam voor onze zoon of dochter. Dit moet een stoere en moderne naam worden. Na 7 maanden zwangerschap beginnen wij echter toch te twijfelen. Wij zijn erg benieuwd naar jullie mening. Wat vinden jullie van de naam Travis voor een jongen en de naam Yuna voor een dochter?????? groeten, Ina Utrecht
Ik vind Yuna wel leuk! Is eens wat anders! Een aparte naam maar wel een mooie vind ik, het klinkt heel lief en een beetje mysterieus. Zelf vond ik voor een meisje Luna erg leuk, maar dan wel als tweede naam. Maar Yuna is eigenlijk origineler.
Ik vind het beide niet echt mooi. Yuna vind ik een beetje gezocht (dat is dus heel persoonlijk) en Travis.. tja, dat is een Engelse naam en moet dus uitgesproken worden als Trèvis en ik ben bang dat er hier Trávis van gemaakt wordt.. dat vind ik wel erg lelijk. Ik ben een voorstander van namen die zonder problemen goed worden uitgesproken. Succes enne.. bij twijfel.. niet doen!
Travis op zn Engels is leuk. Maar in mijn woonplaats zou het Traaaaaavis worden ... en je kunt de 'lollige' verbasteringen dan wel voorstellen ... Juna vind ik leuk, Yuna niet zo ... waarom moeilijk doen als het makkelijk kan
ik vindt travis wel mooi. enne als mensen het verkeerd uitspreken ben jij er om hun te verbeteren. toch? yuna vindt ik wat minder, ik zou dan ook juna doen.... sucses ermee.
Yuna: Leuk! Apart,mooi. Travis...tsja sorry ik moest ook al erg snel aan Travestiet denken :S Ik zou persoonlijk te bang zijn dat met een jaar of 12 dit hier in nl een heel vervelend grapje gaat worden.