Hoofdpijn bij hoest

Discussion in 'De lounge' started by FEE88, Dec 12, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. FEE88

FEE88 Niet meer actief

Hoi meiden,

Ik zoek eigenlijk herkenning van andere mensen... ik heb nu sinds 2 dagen dat als ik hoest echt een hele felle pijnscheut door mijn hoofd krijg... verder heb ik (over de dag genomen als ik geen migraineaanval heb) niet echt last van hoofdpijn... Herkent iemand dit?

Ik heb dus wel migraine aanvallen (ongeveer 1x per week 2 dagen) als ik zwanger ben, daarbuiten heel weinig last van kan het hiermee te maken hebben?

2. stef25

stef25 Bekend lid

Mar 9, 2010
    500
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb precies hetzelfde.....ik heb het wel eens vaker gehad. Vervelend is het wel he!

3. FEE88

FEE88 Niet meer actief

Echt heel erg bleg helemaal nu ik veel moet hoesten ;) dan is het niet tegen te houden... had jij het ook door migraine?

4. stef25

stef25 Bekend lid

Mar 9, 2010
    500
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb wel migraine maar dat staat hier in mijn geval los van. Ik hoest heel zwaar zo nu en dan door verkoudheid en tegen de avond gaat het echt heel veel pijn doen met hoesten. Vroeg naar bed geloof ik ;)

5. FEE88

FEE88 Niet meer actief

Haha tja heb vannacht ook niet geslapen daar zou het ook aan kunnen liggen ;)

6. Marieke4mei

Marieke4mei Niet meer actief

Voorhoofd holte ontsteking. Als je druk zet doet het pijn dus dan ook met hoesten, kan een tijdje duren zoiets

7. FEE88

FEE88 Niet meer actief

Pff dat hoop ik niet... heb echt al heel vaak bijholteontsteking gehad kwam ik altijd heel moeilijk vanaf... :S

8. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Zat ik ook direct aan te denken.

Share This Page