"iets" doen op/met 2 jarige huwelijksdag

Discussie in 'De lounge' gestart door Annemarie76, 16 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Vrijdag 22 oktober zijn Peter en ik 2 jaar getrouwd..

Van de week vroeg ie me.."Gaan we ook iets speciaals doen?"

Vorig jaar zijn we samen uit eten geweest, in t restaurant waar we t jaar ervoor t feest(je) hadden..

Maar dit jaar is uit eten niet een optie, omdat ik vanwege mijn dieet dat niet kan/ wil... Wat ook lastig is, is dat ik a.s. donderdag aan mn linkerpols geopereerd word..
    Gijs gaat die nacht ( do-vr.) bij mn ouders logeren en die zullen we toch op moeten halen..

Ik operde om "iets speciaal' een half jaar uit te stellen..

Maar misschien heeft iemand van jullie nog een leuk idee of is t gewoon veel praktischer om het een half jaar uit te stellen?

2. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Tja als je niet wilt uiteten dan zou ik het ook niet snel weten? Maar volg je echt een speciaal dieet? Je kunt anders toch ook voor de meer magere gerechten kiezen?
    Uitstellen vind ik zelf niks aan eerlijk gezegd (wij gaan bijna altijd op de dag zelf gewoon uiteten).

3. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

ik zou het niet uitstellen. (van uitstel komt afstel en het is toch best leuk om het gewoon te vieren)

anders ga je die dag lekker wandelen in het bos met zijn drietjes en dan ergens een taartje eten, en dan neem jij voor jezelf een sonja eierkoek met slagroom mee ofzo, of geen koekje maar een koffie alleen. Zoiets zou ik dan doen:)

en dan draagt gijs een zelfgemaakt shirt met daarop Mijn papa en mama zijn 2 jaar getrouwd * smelt* :D

of even naar het strand, lekker uitwaaien en dan een simpele maaltijd.

Deel Deze Pagina