Ik heb de ovutesten van sensitest. Ik ben al vanaf dag 2 van mijn cyclus aan het testen en nu worden de streepjes ietsje donkerder. Kan dan dat m'n ei er aan zit te komen of ligt dit puur aan de concentratie van mijn urine? Ik test elke dag op het zelfde tijdstip. En nog een vraag;heb je ineens een LH piek of loopt dit(LH) al iets op voor de echte piek? Thanx!
meis, ik heb dit ook hoor! En een dag later is de test bijv. weer lichter. Volgens mij ligt het aan de lh waarde, die per dag verschilt! Hopelijk is het bij jou wel de naderende eisprong! Ik duim voor je!
Aha, ik dacht al zoiets!is dat een feit dat de LH per dag verschilt of denk je dat? Ik duim ook dat jouw eitje snel springt
Volgens mij heeft dat er niks mee te maken. Pas wanneer hij echt donkerder is als de controlestreep heb je je ei. Daarvoor kun je volgens mij niet zien of hij eraan komt. Ik gebruik die testen ook.
Ik gebruik de testen uit de babyboomshop 2 dagen voor mijn ei had ik een heel licht tweede streepje. Dan 1 dag 2 lijnstjes van dezelfde donkerte en de dag daarna weer een heel vaag tweede lijntje.