raar verhaal inderdaad, vooral omdat ze vaker deze posts heeft aangemaakt, met wel of niet duidelijke streepjes. Meid ik denk gewoon dat je nog hormoon van je zwangerschap in je lijf hebt zitten. Succes
Ff voor alle duidelijkheid.ik had paar testen gedaan waarvan waarvan 3 vage streepje en 1 wat duidelijker positief.daarna echo gehad met dooierzakje te zien en klein zwangerschapsring maar was nog geen vruchtje te zien .volgende week krijg ik nog een echo. Om te kijken of er een vruchtje te zien is.en ik dat bloeden was geen ongesteldheid want verloor wel bloed maar anders als menstruatie.en heb de vk maar gebeld ook en alles uitgelegd en die zei dat het waarschijnelijk een nieuwe zwangerschap kan zijn aangezien ze dooierzakje en zwangersvhapsring.alleen of het goed zit is nog de vraag en dat zal ik zien met de volgende echo.en dit is geen raar verhaal maar zo is het hoe het is.fijne zwangerchap allemaal !!!!
Maar dan zou je streepje toch nog wat donkerder moeten zijn? Iedere vrouw maakt weer op eigen tempo hcg aan dus ik ga me er ook niet tegen aan bemoeien.. nja beetje dan door nu te reageren. Maar als je testje al donkerder word lijkt me dat goed maar voor alsnog vind k m wel licht hoor.. maar dat zeg ik.. de wonderen zijn de wereld nog niet uit, ik duim mee
Trouwens.. als je gisteren je echo gehad heb..en nu streepje iets donkerder.. dat is een stuk positiever