Iets eten in de supermarkt dat nog niet is afgerekend

Discussion in 'De lounge' started by Adriana85, Aug 13, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kyra73

Kyra73 Niet meer actief

Ik doe het niet en geef mijn kinderen ook niets. De redenen?

* Ik heb zelf drie kinderen en tussen de 1 en 3 gastkindjes en als ik een keer zou toegeven en iets zou geven dan is dat gelijk niet 1 ding, maar bijv. gelijk een hele zak krentenbollen of een tros bananen.
    * Voorkomen van gezeur; want de vorige keer mocht het ook.
    * Ik woon heeeeel dicht bij de supermarkt. Die ene minuut wachten ze maar eventjes.
    * en ik vind dat je eerst moet betalen voor je het gebruikt.

2. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

Mar 3, 2013
    2,775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    snel...bestel..palen?? :(

3. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

Sep 4, 2007
    4,576
    82
    48
    Als het een heel groot probleem of ergernis zou zijn voor winkeliers, dan hing er vast inmiddels wel een bordje met een of andere waarschuwing, toch???

4. Shopaholicnl

Mar 3, 2013
    2,775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    eej zie banner... ik ben al blij als ik mezelf af en toe eens kan negeren :D

5. senta

senta Niet meer actief

laats is mijn moeder ergens wezen eten en die moest toch echt van te voren een bedrag afrekenen en dan kreeg ze een pasje en dan kon ze daarmee eten halen, had ze over bleef erop staan voor een volgende keer, ze vond het zo een rotsysteem heeft wat extra genomen pasje was leeg en nooit meer terug gaan, eten was ook niet lekker zei ze.;)

6. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ja je besteld via een paal rekent met pin af krijg je een bonnetje met een nr en je hoeft niet meer in de rij te staan:D

7. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hmm hadden dat hier laatst met een oudere dame... Heel sneu.
    Gelukkig kwam de buurttaxi kijken waar ze bleef.. Ipv dat ie op het vaste punt bleef wachten ging hij even in de winkel kijken....
    En die heeft d'r op een bureaustoel naar de taxi gereden en d'r netjes thuis afgezet.
    Vond het echt supersneu voor het mensje.
    (Zeker omdat als je zoiets op die leeftijd gebeurd... De kans steeds groter is dat het vaker gaat gebeuren... Soort van "hallo! Je bent OUD"-melding van je lijf. Zie nu bij mijn opa dat dat toch wel mentale tikken geeft op zo'n moment.)

8. Saskia78

En het is dan ook nog eens idioot snel klaar!

9. Shopaholicnl

Mar 3, 2013
    2,775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Er hangt toch ook geen bordje dat je je kleren aan moet houden in een supermarkt...?

10. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,249
    36,038
    113
    Ja van die palen waarop je je bestelling kunt invoeren en alvast met pin betaalt.

11. Shopaholicnl

Mar 3, 2013
    2,775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    OMG! Geen irritante pukkelige studentjes die het toch verkeerd doen? Ik word oud...had er nog nooit van gehoord!

12. MissXX

MissXX Fanatiek lid

Oct 9, 2011
    2,027
    0
    0
    Nijmegen
    Okay dat is vervelend, maar als je vervolgens niet afrekent is dat gewoon diefstal. als ik iets haal uit een zak die sowieso langs de kassa gaat, wordt dat heus niet ineens vergeten bij het afrekenen. En dat mensen direct een grote waffel opzetten wanneer het personeel hierom vraagt bij het afrekenen.. Tsja, dat is ook gewoon asociaal..!

13. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

Sep 4, 2007
    4,576
    82
    48
    idd die bestel paal bij de mac hebben wij hier ook, handig!!

14. Saskia78

*proest*

15. channe

channe Fanatiek lid

Aug 4, 2012
    1,147
    70
    48
    NULL
    Ik zie dan niet echt het verschil met een zakje krentenbollen....je hebt het nog altijd niet betaald, en eet er al wel van!

Mijn dochtertje is niet oud genoeg om een krentenbol te eten, maar ik zou er zelf niet zo verschrikkelijk moeilijk om gaan doen.
    "Vroegah" kregen wij ook van mijn ouders alvast een broodje of dronken we met z'n allen een blikje... Werd altijd gewoon afgerekend.
    Niet dat ik dit zou doen, maar ach een krentenbol uit een verpakking van 5.. Ik vind asociaal nu gelijk wel erg overdreven!

16. Debaky

Debaky VIP lid

Apr 22, 2013
    10,348
    5,392
    113
    maar nogmaals, wat is nou het grootste probleem dan?

je pakt een zak met broodjes, geeft er eentje aan je kind, loopt naar de kassa en rekent het af.

ik zie het punt niet echt, bedoel je betaald er toch gewoon voor, wat maakt het dan uit wat je er mee doet?

17. Vagans

Vagans Niet meer actief

Heey duurde ff maar daar is tie weer (dit onderwerp komt eens in de zoveel tijd terug)

Ik vind het niet normaal als volwassenen het doen en niet nodig als kinderen het doen.

Ik pak de popcorn er al bij want dit soort topics zullen wel weer de nodige doscussies opleveren

18. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Nou ze maken nog steeds je bestelling klaar haha:D

Maar het lijkt wel of niet voorrang hebt want het is echt belachelijk snel klaar..

Waarom wil ik nu Mac eten:D:D

19. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

Nov 16, 2009
    3,000
    10
    38
    noord-brabant
    Nee, zou ik nooit doen.
    Ik leer mijn kinderen ook dat je iets eerst moet betalen voor je het open maakt of op eet.

20. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

Jan 5, 2012
    4,525
    2
    36
    Nee joh, het is juist geen probleem. Als de kinderen zoet zijn, kan mama/papa rustig winkelen... en meer kopen:D.

Share This Page