Wat ik zo gek vind is dat ze dat hier niet hebben terwijl ik echt in een grote stad woon...ik wil ook een mac paal! En na de service van de week bij de mac met het verbrande broodje ben ik weer een paar weken van mn mac verslaving af
Nou ja, voor mij maakt het dus uit dat ik het niet netjes vind om in de winkel al iets te gaan openmaken. Ik ben van mening dat mijn kinderen prima kunnen leren dat ze gewoon even netjes moeten wachten tot we het betaald hebben. Maar ach, ik zal er een ander niet om verketteren hoor als hij/zij een andere keuze maakt. Zoals ik al zei: mijn moeder doet het volgens mij ook wel eens als ze met 1 van mijn kinderen boodschappen gaat doen. Nou ja, moet ze lekker zelf weten.
Wel als het een regelmatig voorkomend probleem zou zijn waar de winkelier zich vreselijk aan stoort. Blijkbaar is een krentenbol uitdelen aan je kind dus geen groot storend probleem anders hadden de supermarkten vast wel maatregelen genomen.
Zo te lezen is het een schande iets te nuttigen voor je het afgerekend hebt, want de pinautomaat zou het maar eens niet doen, en dan blijkt ineens je portemonnee gerold te zijn op weg naar de supermarkt, en is er absoluut geen enkele andere mogelijkheid tot betalen. Het zou maar eens kunnen dat het personeel vraagt of je een krentenbol af wil rekenen, die je eerder bij de bakker hebt gehaald, en de vraag zo ongepakt vindt dat je dan maar het personeel verrot moet schelden.. Ofzo?? Ofwel, ik snap er ook niets van!
Waar mensen zich druk over kunnen maken zeg. Tuurlijk moet je er voor betalen, maar als je geld bij je hebt zie ik het probleem niet. Een zak chips is wel een beetje raar. Maja Ik geef mn dochterje ook wel eens wat, vraag het wel ff aan t personeel van te voren en die vinden het meestal wel goed, als ik bij de broodafdeling kom, krijgt ze van t personeel soms ook wel wat. Kregen jullie vroeger nooit een plakje worst bij de slager? Of zei je moeder dan nee dat mag niet? Mischien voorkom je er gezeur mee, maar als je 1 keer ja zegt, en een andere keer nee hoort je kind dat ook te accepteren.
hahaha ben blij dat ik niet de enige ben die het probleem er niet zo van zie.. Wat als ik na het afrekenen gerold word en er komt een zwerver mijn broodjes pakken? Dan heb ik er voor betaald en dan eet iemand anders het op, of wat als ik naar buiten loop met mijn al betaalde goederen en er komt een vogel langs vliegen en poept er op, tja wat als ....... Sorry hoor maar sommige zeuren echt om niets.
Oh jaaaa! Hier wel bij onze c1000 is het verboden om met een ontbloot bovenlijf te lopen Maargoed, ik vind, dat een volwassene die gewoon gezond is niks hoeft te eten of te drinken. Maar mijn kind zal later echt wel eens een broodje krijgen hoor.. En zolang ik die betaal, zie ik het probleem niet
Het is echt te komisch voor woorden dat mensen zich hier druk over maken. Je zou bijna denken dat er geen echte problemen zijn in de wereld.
Waarom is het nou gelijk weer zeuren als iemand er anders over denkt? Ik, en anderen met mij, denken er nou eenmaal anders over, dat kan toch?!
och och... nou wat ik (als supermarkt medewerker) wel eens meemaak is erger hoor. Wij hebben een leestafel met koffie. Dat is dus al extreem luxe, er ligt zelfs een krant bij. Nu komen er dus dagelijks mensen die rustig vragen "of ze een andere krant mogen want deze vind ik vervelend lezen" of "ik wilde eigenlijk liever een tijdschrift erbij" of zelfs "ik vidn de koffie niet te zuipen". Maar het toppunt was vandaag. Mevrouw wilde een koekje bij de koffie, is dus naar het schap gelopen, pakte daar en pak koekjes uit, scheurde dit open, at er eentje op en de rest in de vuilnisbak. Toen ik haar er op aansprak en haar vriendelijk verwees naar het gat van de deur kreeg ik te horen "ja maar jullie zijn zo asociaal om koffie te schenken zonder koekjes." Ja. Je zou denken dat je met miljoenen op de bank (want zo een buurt is het) nog wel geld over had voor een etiquette cursusje ofzo......... En eerlijk; als medewerker vind ik het to-taal niet erg als men een krentebol aan kind geeft om later af te rekenen. Of een kaasstengel van mijn part. Zolang je betaald, ik vind het best.
Ik zeg niet dat het zeuren is ik geef aan dat IK het zeuren vind. Iedereen mag er gewoon over denken hoe hij/zij wilt uiteraard. No hard feelings.
Hahaha serieus? Ik geef mijn zoontje ook wel eens een broodje wat niet is afgerekend nog. Geef het netjes aan bij de kassa, dus wat is het probleem nu precies? Volgens mij is het tijd voor sommige om het punniken weer op te pakken.
krijgen en pakken zijn twee verschillende dingen.. als er een schaal staat met stukjes koek om te proeven dan mag mn dochter die ook gerust pakken en dan weet ze ook dat ze netjes 1 stukje mag pakken. Kaas idem.. maar niet iets waar je voor moet betalen, daar wacht ze maar mee tot na de kassa.
Nou ja, je zegt "sommigen zeuren ook over niks"... Maar goed, je bedoelt het dus anders dan het er staat. Opgelost !
Trouwens ook ooit in een supermarkt gewerkt en dat vonden ze het ook geen probleem ( heb het dan wel over kunnen). Volwassenen kunnen mijn inziens in de meeste gevallen wel even wachten.