Ik vind zoiets niet kunnen. Hier word alles eerst betaald voordat iets open word gemaakt of opgegeten, ook voor mijn zoon. Ik vind het gewoon niet nodig en hij kan best een kwartier wachten.
Mijn zoon krijgt ook regelmatig een krentenbolletje voordat de zak betaald is en wat anderen daarvan vinden zal me een rotzorg zijn. Er zijn ergere criminelen denk ik.
Nee eerst betalen. Als mensen dat bij mij in de winkel doen spreek ik ze er op aan dat ze het eerst moeten betalen.
Zolang je betaalt jat je niks en dus niks crimineels aan. Maar tot nu toe moet ik de eerste winkel manager die het erg vind nog tegenkomen en zijn het dus meer de klanten van de winkel die e een probleem van maken.
Ik blijf me gewoon afvragen waarom mensen niet eerst de moeite nemen om eerst te betalen, geen verwijt maar een oprechte vraag.
Ik kijk nergens meer van op. Laatst in de C1000 zag ik 2 donkere mensen een bak druiven open trekken. Eten een paar op en leggen vrolijk de bak weer terug. Zeg je er wat van tegen een medewerker en doen ze niks omdat ze dat niet durven........ Nee, als ik het had gedaan hadden ze me die bak laten kopen... Ik heb niks tegen buitenlanders. (voor ik hier gelynched word) Ik zeg dus nergens meer wat van. Ieder doet maar wat hij/zij wil. (ik weet wel dat ik nu de onderste bakken met druiven pak)
Bij onze AH kan je overal wat proeven, bij het fruit staan druiven, bij de vers afdeling worstjes en kaas.. Ga zo maar door. Tegen de tijd dat wij de supermarkt uit zijn hebben vriend en kind al zoveel gegeten dat ze niet eens denken aan verpakkingen eerder openmaken.
Haha dat zei ik ook altijd! Maar ik ben ook om, boodschappen doen met jengelige kinderen is zó vervelend.
Ik geef mijn kinderen weleens een krentenbolletje uit de zak, net zoals ik dat zelf 30 jaar geleden van mijn moeder kreeg.
Haha, een zak chips? Mijn moeder deed het vroeger wel eens met een pakje drinken of krentenbol o.i.d. bij ons. Bij mijn zoontje nog niet 'hoeven' doen, maar zou wel idd een banaan of eierkoek oid geven dan.
Vind het altijd zo idioot om in de spermarkt alvast te gaan eten voordat het afgerekend is.... Je gaat jezelf toch ook niet alvast insmeren met bodylotion in de Kruidvat voor je het afgerekend hebt
Ik spuit soms weleens ff parfum op in de winkel zonder de intentie te hebben deze te kopen. Wat een aso ben ik toch.
+1 Ik vind het ook geen voorbeeld voor kinderen. Het lijkt me dat je kind toch wel kan wachten tot iets is afgerekend.
Ik heb eigenlijk altijd een sultana of rozijntjes bij me. Of ik ga eerst naar de bakker. Wel eens water vergeten maar ik vraag dan liever een bekertje water dan dat ik iets uit de winkel pak.