Iets eten in de supermarkt dat nog niet is afgerekend

Discussion in 'De lounge' started by Adriana85, Aug 13, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. suusje1982

suusje1982 Actief lid

Aug 7, 2013
    363
    0
    0
    Ik denk dat je dan opgepakt wordt en in de cel wordt gesmeten ;)

Als jij graag een aangebroken pak wc papier wil kopen dan moet je dat zelf weten. Vinden ze echt niet erg hoor, zijn ze alleen maar blij mee dat ze dat kwijt zijn! Ik pak zelf toch liever een pak die niet aan is gebroken, betaal tenslotte wel voor 8 rollen en niet voor 7 rollen. Tenzij ik het zelf net heb gebruikt omdat ik zo nodig moest en niet meer kon wachten en midden in de winkel mijn behoefte heb gedaan en het rolletje wc papier zelf heb gebruikt. Kijk dan ben ik toch wel zo netjes en betaal ik gewoon het aangebroken pak, heb het tenslotte zelf gebruikt.

2. knap

knap Niet meer actief

Bereid je dan maar voor. Dan heb je nog geen topic bv/fv mee gemaakt.;) daar waagt menig zwangerschappagina persoon niet meer aan of inentingen geven. Je kind alleen thuis laten. :D

3. mamabri

mamabri Niet meer actief

hahaha, nou je het zegt, ik heb weleens in de supermarkt een pak zakdoekjes opengerukt...... Ik moest niezen en het (nou ja, je snapt wel wat ik bedoel ;):D) liep echt aan alle kanten eruit. Asociaal? vind ik niet, was pas asociaal geweest als ik het over de banaantjes en krentenbollen liet lopen ....

Sorry, kon het niet laten :p
    Heeeeel af en toe doe ik het dus, maar wel met een goede reden (vind ik dus)

4. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

Mar 3, 2013
    2,775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Owja de ent topics... Heerlijk om je even op te storten af en toe :D

5. suusje1982

suusje1982 Actief lid

Aug 7, 2013
    363
    0
    0
    Ik zit ook op een ander forum, waar ik zelf ook moderator ben dus dat soort topics ken ik wel. Ik vind alleen dat hier echt snel geoordeeld wordt en je snel asociaal bent als je een andere keuze maakt wat niet in het plaatje past. Wat ik hier over me heen heb gekregen de afgelopen dagen heb ik daar in nog geen 4 jaar mee gemaakt :D Ach weer eens een andere nieuwe ervaring.

6. Coquelicot

Coquelicot Niet meer actief

Dat hangt ook van het soort forum af natuurlijk... Ik kom ook regelmatig op een zeepmakersforum, en daar gaat het er ook een stuk 'schoner :D' aan toe dan hier...

7. dimpel

dimpel Actief lid

Feb 6, 2013
    101
    0
    0
    Sint-Niklaas
    Vind het een interessante topic... Ikzelf (als kassierster, soms meehelpen id winkel) vind het minder leuk aangezien ik dan vaak leeggedronken kartonnekes , verpakkingen van opgegeten koekjes en etc.. terug vind id rayons zelf... dus mensen die zoiets beginnen op te eten id winkel zelf, maar eens de verpakking leeg is, geen goesting meer hebben om te betalen :-s. En dit komt spijtig genoeg zeer vaak voor. Moest iedereen zo eerlijk zijn , zou dit voor mij helemaal geen probleem zijn.
    Moet er ook bijzeggen dat er natuurlijk wel ook eerlijke klanten zijn die aangeven dat zoon- of dochterlief bv al een broodje ophebben. Dat apprecieer ik dan ook heel hard ... want vergeten gebeurd ook vaak ;)

8. suusje1982

suusje1982 Actief lid

Aug 7, 2013
    363
    0
    0
    Ook een forum wat over zwangerschappen etc gaat ;) Zeepmakersforum, bestaat dat ook :D Daar zal het inderdaad een stuk schoner zijn ja :) Ach ja zoals ik al zei ik kan er wel om lachen, met enige verbazing dat dan weer wel.

9. suusje1982

suusje1982 Actief lid

Aug 7, 2013
    363
    0
    0
    Dat is ook niet normaal nee! En dat is in mijn ogen ook diefstal omdat je iets gebruikt, en niet betaald. Asociaal is in mijn ogen iets doen waar een ander last van heeft, in dit geval dus.

10. haakmuts

haakmuts Actief lid

Apr 29, 2013
    120
    11
    18
    NULL
    NULL
    dat heb ik nooit gedaan. ik heb wel eens dan mijn zoontje een hele grote snottebel had. en geen tissues meegenomen. ja dan heb ik maar een tissuedoos opengemaakt om even zijn neus te poetsen, en natuurlijk wel betaald.

11. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Ik doe het ook niet. Veels te bang dat ze de politie bellen ofzo!

12. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Serieus! Vind je dat nou echt? Ik zal je eens even vertellen wat je in dat 'grappige' holletje van je kan stoppen.....

Precies niks! Je heb gelijk :D.

13. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Nee, hij krijgt niks! Uitgehongerd is hij. Echt waar. En anders wel een verwend nest die krijst als hij zijn zin niet krijgt.

Serieus nu.. even serieus ingaande op deze vraag.
    Ik heb een schat van een zoon die (ook tijdens het boodschappen doen) prima nee kan accepteren, maar tegelijkertijd het geduld heeft van een paasei, snel verveeld is en dan gaat krijsen en vervelend gaat doen.
    Soms doe ik het af met een flesje die ik zelf bij me heb, maar vaak krijgt hij dan even een croissantje of een koekje (welke ik netjes aangeef bij de kassa hoor).
    Zijn vader doet het ook, maar dat is meer een beetje 'traditie' geworden tijdens hun wekelijkse boodschappenrondje, maar ook dan huilt hij niet als hij het niet krijgt. Dat is overigens bij de Bas, daar haal je de broodjes bij de bakker voordat je de winkel in gaat. Dus dat telt niet :p.

Al met al is hij niet uitgehongerd en hij hoeft ook niet perse een broodje. Het is gewoon nooit iets geweest waar ik mezelf druk om kon maken en waarom zou ik ook? Hij laat geen zooi achter, ik reken het netjes af en kom met een volgeladen wagen bij de kassa aan omdat ik de tijd heb gehad alles in te laden.

Win-win toch?

14. heleentje80

heleentje80 Fanatiek lid

Dec 30, 2006
    2,296
    28
    48
    Gent
    o, bel de kindermishandeling.

Ik geef mijn kinderen de restjes van het broodsnijmachine, en ik reken dat niet af (wordt toch in de vuilbak geveegd met de kruimels).
    En ik laat ze soms ook iets eten in de supermarkt, maar dan zeg ik het aan de kassa.
    En nog nooit rare opmerkingen van de kassierster gekregen

15. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Ook hier krijgt zoonlief af en toe wel een broodje maar zeg dat altijd netjes bij de kassa. Niemand die daar ooit een probleem van heeft gemaakt.
    De ene keer krijgt hij wel iets en de andere keer niet. Geen drama...

16. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

Mar 3, 2013
    2,775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Hahaha droogkl**t:D

Share This Page