Iets eten in de supermarkt dat nog niet is afgerekend

Discussion in 'De lounge' started by Adriana85, Aug 13, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Het is in ieder geval "beter" dan roepen dat ze zich moeten gedragen en als ze dat doen... Buiten de winkel een snoepje krijgen.
    Vervolgens nog huilend en gillend de boodschappen doen EN bij de kassa vervolgens doodleuk een hele zak snoep krijgen.
    Dat vind ik altijd heel apart :)

En stuk vreemder dan die krentenbol in het wagentje.

2. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

Sep 4, 2007
    4,576
    82
    48
    Wie zegt dat ze overal aan toegeeft? Dat maak jij er nu van.

3. Delta

Delta Niet meer actief

Ik zou het nooit doen! Dan wacht ik tot ik buiten ben of thuis. Ik zag een keer een paar jongens een zak chips leeg eten in de supermarkt, die ze nog niet hadden betaald, maare de manager kwam meteen naar ze toe en had ze buiten gegooid.

4. Amethist

Amethist Niet meer actief

Ik vind het een beetje jammer dat er nu van die flauwe opmerkingen worden gemaakt ;). Je mag toch wel gewoon een vraag stellen? Heb ik ook gedaan en ik krijg gewoon netjes antwoord van Mamazeyad. Zij voelt zich volgens mij helemaal niet aangevallen, maar anderen schijnbaar wel :(.

5. SYRV

SYRV Fanatiek lid

Nov 29, 2009
    3,133
    453
    83
    Nee ik doe dit niet. Ik eet zelf niks voordat ik het betaald heb, en mijn zoontje mag dit ook niet van mij. Ik vind dat hij best even kan wachten, en er is niks mee om je kindje aan te leren dat er eerst betaald moet worden.

6. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik heb gewoon honger van dit topic gekregen! :x

7. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

Mar 3, 2013
    2,775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Misschien even verder lezen? Het is geen kritiek, het is een discussie waar een forum voor bedoelt is... en zo zegt zij misschien zo weer iets waarvan ik denk; ja zo had ik het idd nog niet gezien! En zo leer je van elkaar...
    Erg jammer dat er meteen mensen hier tussen zitten en daar doel ik niet op jou mee maar die alleen reacties geven om korrels zout overal op te gooien..

8. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Nouja, dat was meer omdat je zei "omdat ik eigenlijk al honger had"
    Vandaar... Thuis eten zodat je niet met honger de deur uit gaat.

Wat hier vaak hielp bij ijzertekort waren liga fruitkicks... De had ik dan ook altijd bij me.
    Helpt niet meteen maar wel heel snel.

En inderdaad verbazingwekkend hoe snel iets eetbaars uit je tas verdwijnt als je kinderen hebt ja...
    Vroeger zat er weleens weken een halve bounty in m'n tas :)

9. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

dat heb ik toch niet gezegd dat ik overal aan toe geef? als mijn zoontje gaat huilen om een pakje drinken geef ik het hem omdat ik het eigenlijk geen probleem vind. als mijn zoontje gaat huilen voor een roze koek/ energie drankje enz kan hij op zijn kop gaan staan. het gaat er dus om dat hij dat pakje drinken toch wel van mij had gehad maar nu dus wat eerder. en hij krijgt niet iets wat ik niet wil kopen en dan toch ga kopen omdat hij gaat huilen. ik ging dat drinken dus sowieso kopen en niet omdat mijn zoontje er om ging huilen;).

10. Shopaholicnl

Mar 3, 2013
    2,775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    dat bedoel ik... en als dat zo zou zijn door mijn opmerking oprechte excuus maar volgens mij is het gewoon een discussie en zeg ik nergens dat ik haar een slechte moeder vind... vraag me gewoon af waarom ze bepaalde dingen doet...

En morgen denkt zij het wss andersom weer bij mij en zegt ze dat (hoop ik) ook gewoon..daar is namelijk een forum voor..
    Anders was ik wel lid geworden van een forum voor zachtaardige eitjes die alleen maar ja en amen roepen hoor...
    Dus bij deze: ik vind je een top moeder maar dat weet je zelf ook wel ;)

11. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ik ook, ben lekker een broodje aan het smeren met boter en beleg die ik zo ff ga betalen :D

12. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

Feb 22, 2011
    4,230
    28
    48
    Female
    Noord-Brabant
    Het is ook niet alleen jou reactie waar ik op doel natuurlijk.. Het is vaak de manier waarop er gereageerd wordt. Is ook vaak het probleem van geschreven taal omdat dat anders geinterpreteerd kan worden. Het valt gewoon op dat er zoveel kritiek op andere mensen is en ik merk idd zelf dat ik er last van heb omdat ik me onzeker ga voelen over dingen waar ik eerder nooit over na zou hebben gedacht.. Misschien mijn fout en moet ik het allemaal niet meer lezen..

13. Shopaholicnl

Mar 3, 2013
    2,775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    ik heb zin in chips....... ;)

14. lovekees

lovekees Bekend lid

Oct 8, 2010
    814
    0
    16
    NULL
    NULL
    nog nooit gedaan nam vaak voor me dochter een koekje of drinken mee van thuis af..
    nu loopt ze vaak met kleine wagen als ze mee is vind ze veel leuker

15. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Ik heb mijn dochter wel eens de helft van een croissantje gegeven... en dat geef ik dan ook altijd aan bij het personeel. Dat was toen ze 1-2 was nu wacht ze maar even hoor....

Ik ben er verder ook niet van... maar k ga me er ook niet druk over maken.

16. A2CA

A2CA Niet meer actief

Kijk dat is nou eens goed aangeleerd, met dat goedkoop shoppen haha

17. twoboys

twoboys Fanatiek lid

May 30, 2013
    3,707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Oké, die snap in niet??

Mijn zoontje is net 4,5 jaar oud en kan sinds afgelopen zondag papa zeggen!! Een zeer ernstige spraak taalachterstand ! Schisisteam graad 3 en pas geopereerd aan z'n arm... Kan nu niet communiceren dmv z'n gebaren, maar hoe staat dat in combinatie tot eten of dri ken voor de kassa????

Hier echt niet!!! Alleen t worstje vd slager.

Nooit dat ik door de problemen die m'n Zoontje heeft een uiterzonderingspisitie creër. Zo maak je m bijzonder!

18. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Weet je, ik vind dat kinderen ook gewoon moeten leren om te wachten. En dat alles niet gelijk hier-en-nu kan.

19. twoboys

twoboys Fanatiek lid

May 30, 2013
    3,707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Bedoel het niet zo onaardig hoor staat weer tactisch beschreven van me!

20. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

huh?? snap je reactie even niet? heb toch nergens geschreven dat er niet gediscuceerd mag worden? vind het ook wel intressant hoe andere er over denken of dingen aanpakken. maar vond dit dus geen probleem met mijn zoontje;)

Share This Page