misleidende advertentie's

Discussion in 'De lounge' started by oxbow, Aug 16, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. oxbow

oxbow Niet meer actief

Omdat we ons vijfde kindje verwachten ben ik aan het kijken voor een duowagen.
    Maar een tandamwagen is hetgeen er hier het makkelijkst door het steegje komt.

Dus ik ben zo nu en dan aan het rondkijken, omdat ik ook geen 500 euro aan een wagen uit kan geven, want we hadden alles al weggedaan en moeten dus weer opnieuw beginnen met ons babyuitzet.
    Nu kwam ik een abc zoom tegen waarbij er bij de advertentie 100 euro stond.
    Dus ik al helemaal blij mailen, maar wat blijkt wil diegene er 200 euro voor hebben.
    Nog absoluut niet veel voor zo'n wagen en 100 euro was ook te mooi om waar te zijn, maar ergens toch ook wel wat teleurgesteld.
    Maar het is zoveel makkelijker als ze gewoon de vraagprijs erbij zetten en niet een ander bedrag.

Helaas gaat het dan nu even over.
    Ik heb nog de tijd, maar ik had zoiets dan kan ik hem van de winter ook gebruiken om naar school te lopen, om onze auto te sparen, die wordt slechter en is volgend jaar of het jaar erop aan vervanging toe en daar zijn we nu voor aan het sparen.

2. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Het zal wel bieden vanaf zijn?
    Dan willen die mensen geen bod onder die grens.
    Doe dat zelf ook weleens hoor....

3. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ja dat is inderdaad heel teleurstellend! Zo heb je helaas ook reacties van mensen waarbij je bieden vanaf 50 euro aan hebt staan, en men vervolgens e-mailt met de vraag of je het ook voor 20 euro weg doet.

Nou eh, NEE! Wat denk je zelf? ;)

4. oxbow

oxbow Niet meer actief

mamapeetje dat zou heel goed kunnen, maar zet dat dan in de advertentie.
    Dan is het duidelijk en weet men ook waar je aan toe bent.

Maar maakt niet uit ik heb verder de tijd en ik vind heus wel een wagen.
    En ik zal straks wel even met mijn mannetje praten, want 200 euro is nog niet duur voor zo'n wagen.

5. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Dat is ook irritant als ze dat bij vraagprijs hebben staan. Heb even snel gekeken wat voor wagen het is en de prijs dan is 200 euro inderdaad niet duur. Ligt er wel aan of het nog in goede staat is en hoe oud?

6. moradora

moradora Fanatiek lid

Mar 6, 2013
    1,310
    6
    38
    verzorgende
    Provincie Groningen
    of er staat vrij bieden doe je bod (op doos kinderkleertjes) en wil die persoon er perse 50 euro voor hebben. zet dat dan in de advertentie domme doos scheelt mij weer een paar mailtjes.

7. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Nu ben ik dus een redelijk MP fan ;) Heb ook de app van MP en vanaf mijn telf. plaats ik weleens advertenties. Nu staat er ook een optie : 'bieden vanaf' dus niet de vraagprijs. Die kan je ook invullen. Ik vul ook vaak bieden vanaf in omdat je anders 100.000 irritante schraapmailtjes krijgt ;) Alleen dat heeft MP niet zo duidelijk/overzichtelijk ingesteld staan.

Zal ze eens mailen of ze daar iets aan kunnen doen :)

Share This Page