Iets gegeten wat niet mocht en nu

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door nadiatjuh, 16 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tulip

tulip Niet meer actief

Ben ik het mee eens...en vlees eten wat nog rose is, vind ik wel vragen om problemen.

2. Kiewie

Kiewie Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.341
    5
    38
    Ik probeer ook heel erg goed op te letten (geen rose vlees, geen rauwe producten zoals ei, filet ofzo probeer alles gaar te eten), maar laatst op een verjaardag bedacht ik me ineens dat er op de taart die ik aan het eten was (had hem half op) een schuimlaag zat gemaakt van opgeklopt eiwit en een baverois zat.. ook gemaakt van opgeklopt eiwit.. oeps! Heb hem gelijk laten staan! Hopelijk is er niets aan de hand. Ik voel me prima.. voel me wel schuldig naar mijn kindje toe, maar had er totaal niet bij na gedacht, terwijl ik normaal heel goed kijk naar wat ik eet..

3. topper12

topper12 Niet meer actief

Bedoel je mijn post? Mijn vk gaf aan dat het geen ramp is als het per ongeluk een keer verkeerd gaat, maar adviseert om je wel aan de adviezen te houden. Dus niet: je mag best een keer smokkelen ;)

4. claudje1981

claudje1981 Bekend lid

31 mei 2012
    612
    0
    16
    Brabant
    tegen mij zei de vk dat je geen snijworst salami of iets in die trent mag eten omdat dit gedroogd is ????
    (heb er echt zoooooooo'n zin in zondag plakjes worst laten liggen op een verjaardag )

5. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Dan mag je het juist wel eten hoor! Dat klopt gewoon echt niet.

Dingen met opgeklopt eiwit mag je ook gewoon eten..

6. claudje1981

claudje1981 Bekend lid

31 mei 2012
    612
    0
    16
    Brabant
    Mooi morgen meteen naar de winkel lol :D

Deel Deze Pagina