vanmiddag bruine prut verloren best wel veel wat kan dit zijn? ik word er niet goed van... ben je zwanger krijg je dit soort onzekerheden..... help me please verlos me....
als ik jou was even de vk bellen. dan weet je zeker van hoe en wat. succes er mee en laat nog even weten hoe en wat.
Bruin staat voor oud bloed en betekent negen van de tien keer dus niks. Blijf je twijfelen of bloed verliezen, zou ik zeker even contact opnemen. Elmo
trouwens nog even eergister gemeenschap gehad en toen klein beetje bloedverlies gehad misschien heeft het daar mee te maken.....
Het enige wat je kan doen is hopen dat het goed blijft gaan, maar bloedverlies, zeker bruin, hoeft niets te betekenen. Zeker niet na gemeenschap of lastige stoelgang (heb het laatste een paar keer gehad, ook toen ik al verder was). Helaas kan je verloskundige nu ook vrij weinig, ze zal waarschijnlijk hetzelfde zeggen. Maar ik zou proberen me geen zorgen te maken (makkelijker gezegd dan gedaan, ik weet het ).
vandaag weer bruin slijm verlies gehad, het is echt slijm......heb wel een zeer moeilijke stoelgang! help me
meid zolang het bruin bloed is zegt het niks ik had tot 9 weken bruinverlies en heb toch een gezond dochter gekregen