iets gek gevoeld

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door daantje86, 25 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    had gister toch iets gek, kan het me nog precies voor de geest halen. we zijn gisteren met de kids naar de kinderboederij geweest daarna met vinnie nog ene trap tractor uit wezen zoeken eenmaal thuis was ik gebroken en had ik last van me buik niet echt heel pijnlijk maar wel erg gevoelig en veel druk van onder aan 1 kant. tegen 22 uur ging ik even lekker op me gemakje douchen en eenmaal onder de douch voelde ik een soort van klein golf/schopje/gevoel iets raars in me buik en daarna was gelijk alle pijn over en weg. eenmaal klaar met douchen voelde ik toen ik de kraan uitzette even 1 grote bal en daarna niet meer. verder daarna een rustige avond gehad heb zo lekker geslapen vanacht wat ik tijden niet gedaan heb maar wat dat nou was onder de douch geen idee vindt het best wel raar omdat ik het ook lastig uit vindt leggen wat het precies geweest is.

nu is de vraag kan het slinmprop zijn geweest( had toen bij brandon hele erge buikpijn en toen ik hem verloor was de pijn gelijk weg) of kan het vruchtwater zijn geweest. of is het gewoon ons meisje geweest.

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    HOi daantje,

Ik denk dat je je kindje hebt gevoeld en dat je een harde buik hebt gehad. GEen zorgen.

Imke

Deel Deze Pagina