Hoi dames, Ik heb iets heel aparts. Vorige week was het ineens net of er op een van m'n tepels een klein doorzichtig belletje zat, een beetje bruinig van kleur. Dit was echt bezig om er uit te komen zeg maar, en deed verschrikkelijk zeer als het bijv. langs mn shirt schoof. Ik heb het er toen afgepakt/uitgetrokken, wat ook behoorlijk zeer deed maar toen ik het er uit had was de pijn helemaal over. Daarna kwam er echter weer een soort van klontje, die iets groter was en veel pijnlijker. Daar heb ik ook weer aangezeten, omdat ik het weg wou hebben omdat t zo zeer deed. Dat was 'savonds, ik kreeg het er niet uit en ben toen gaan slapen. De volgende ochtend werd ik wakker met kleine bloedvlekjes in m'n shirt. Heb er toen maar niet meer aangezeten, en na 1 of 2 dagen spoelde het klontje er met t douchen gewoon af zonder dat t pijn deed. Ik vind dit zoiets raars, en kan er ook niet iets over vinden. Herkent iemand zoiets?
misschien een ontsteking van je melkklieren? even langs de dokter want als het pijn doet is t nooit goed volgens mij.
dankjewel voor je reactie! ik ben pas 10,6 wk zwanger, kan dat dan al? Ik heb er wel even op gezocht, maar ik heb verder dus geen rode plek/pijnlijke plek in m'n borst..het is alleen dat er dus soms iets uit komt. Gek he. Ik heb dinsdag de termijnecho, denk dat ik dan maar even vraag. de meeste dingen/klachten kan je met google zo vinden, maar ik kan nog niks vinden wat hierop lijkt..daarom vindk t zo apart!
ik denk dat je niet zomaar dingen van je tepels moet aftrekken, bovendien is een symptoom dat je tepels pijnlijk worden dat hoort erbij, er komen ook dingetjes rondom en op je tepels.
klopt, ik schrijf het niet goed. het komt echt van binnenuit..zijn niet die bultjes die op de tepel komen en gevoelige tepels had ik idd ook al sinds begin van de zwangerschap. Dit is/was echt iets wat van binnenuit kwam. het is sindsdien ook net of ik iets meer een opening zie in de tepel. idd niet handig om er aan te pulken, maar ja..die pijn was ook niet wat! ik wacht ff tot dinsdag idd, en vraag de vk! bedankt dames!