Iets geks verloren. Morgen vijf weken zwanger.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sunkiss, 26 okt 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sunkiss

    Sunkiss Actief lid

    26 apr 2015
    217
    79
    28
    Hoi allemaal,

    Ik ben morgen, als het goed is, vijf weken zwanger en vond zojuist een klein wit “stukje” in mijn ondergoed. Het is plakkerig en als ik het tussen mijn vingers “rol” dan wordt het net een bolletje lijm. Ik weet niet hoe ik het anders moet omschrijven. Kan er wel een foto van maken maar dat is misschien onsmakelijk voor jullie om te zien .

    Om een of andere reden maak ik me toch gelijk zorgen. Ik heb dit nooit eerder gezien en vind het in de verste verte niet op normale afscheiding lijken. Heeft iemand van jullie dit al eens gehad? Zou het wat slechts kunnen betekenen? Ik weet, jullie zijn ook geen waarzegsters, maar wilde het gewoon even van me af typen.
     
  2. Marlena

    Marlena Fanatiek lid

    27 mrt 2015
    1.520
    1.676
    113
    Klinkt als een minuscuul stukje slijmprop. Die wordt al gelijk na innesteling aangemaakt. Ik ben dat soort mini stukjes gedurende mijn zwangerschap ook wel eens tegengekomen. Ik zou je daar echt niet druk om maken!! Slijmprop wordt direct weer 'aangevuld'
     
  3. Sunkiss

    Sunkiss Actief lid

    26 apr 2015
    217
    79
    28
    ja ik dacht ook dat het dat kon zijn, heb zelfs foto’s zitten googelen maar kon dan vervolgens nergens vinden of dat dan kwaad zou kunnen al zo vroeg (m.a.w. of dit een voorbode is van dat het binnenkort mis zal gaan). En dan slaan je gedachten toch op hol, althans bij mij.

    ik hoop dat je gelijk hebt en dat het echt geen probleem is :) dankjewel!
     
  4. Mien30

    Mien30 Fanatiek lid

    6 jul 2015
    1.605
    431
    83
    Vrouw
    Je vaginale afscheiding kan gedurende de zwangerschap veranderen. Is dat het niet?
     
  5. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.609
    15.072
    113
    Nabij Utrecht
    Ik denk idd ook veranderde afscheiding.

    Het klinkt iig absoluut niet als iets om je zorgen over te maken.
    Klim maar weer lekker terug op die wolk :)
     

Deel Deze Pagina