Hi meiden, Ik vroeg me iets af... Hebben jullie voordat jullie een miskraam kregen aan iets gemerkt dat het niet goed zat? Gingen de verschijnselen weg? Of kon je het ergens anders aan merken? Heel veel sterkte in ieder geval allemaal en dat 2011 maar mooie wondertjes mag brengen.
Hoi, Bij mijn eerste miskraam had ik (oud) bloed verloren. Best wel veel maar kon geen kwaad volgens vk. Achteraf was het kindje wel rond die tijd gestopt met groeien. Bij de tweede had ik geen verschijnselen. Ik ben ook nooit misselijk geweest dus kon niet merken dat dat minder werd. Ik bleef wel last van moeheid houden. Dus de tweede keer kwamen we er pas op de echo achter. Ik zie dat je een extra echo hebt binnenkort! Spannend!
Bij de 1e (9,5week) gingen de symptomen langzaam minder worden, bij de 2e (7weken) werden de testen niet donkerder. Bij de 3e (9,5week) was er ineens bloed. Alle keren ging het dus anders. Hopelijk blijft je beebje plakken! liefs Miek
Nee, hier niets gemerkt, mijn lijf is (nog steeds) gewoon zwanger: bekkenklachten, op tijd iets moeten eten, want anders misselijk, borsten die sinds vorige week echt zijn gaan groeien weer, (bij de eerste zwangerschap ook rond 12 weken). Verschil is enkel nu dus wel dat er al een week of 4-5 niets gebeurt in mijn lijf: er zit een leeg vruchtzakje, zagen we op de termijnecho vorige week, en dat is gestopt met groeien bij 7-8 weken... Ik heb helemaal niet gevloeid en dat lijkt ook nog niet zo 1-2-3 te gaan gebeuren Maar waarom stel je die vraag eigenlijk? Volgens mij jaag je jezelf alleen maar de stress in zo! Perobeer vooral niet te piekeren over wat er allemaal zou kunnen gebeuren, want dan kun je wel bezig blijven! En dat gaat niet ophouden als je kindje geboren is hoor: als je wilt kun je voor elke dag wel iets verzinnen wat mis zou kunnen gaan. Dus probeer vooral te genieten van wat je nu hebt: als het toch onverhoopt mis gaat, heb je die tijd iig gehad!
ja ik kon vanaf t moment dat ik positief getest had niet genieten en zei maar steeds pas als de 12 weken voorbij zijn dan kan ik pas genieten... iedereen verklaarde me voor gek maar ik voelde dus al dat het niet goed zat....de testen werden ook niet knal dat je zegt van wauw mooie test..... een week later begon in na een wc bezoek iets bloed te verliezen en toen wist ik t zeker...verloskundige zei nog ja maar t kan een innesteling zijn maar dat geloofde ik al niet meer want binnen een dag waren al mn zwangerschapsverschijnselen weg en bleef ik doorbloeden... en nu bij deze testte ik al met 3 wk en 5 dagen positief en voelde dat t goed zat
Hier ook niets gemerkt. Was die ochtend zelfs voor het eerst echt misselijk. s'avonds op de bank kreeg ik wat krampen, ging naar het toilet en het was mis... had het echt niet aan zien komen!
Bij mij waren de testen niet knal en werden lichter. Ook namen mijn zwangerschapsklachten af. Vanaf het begin heb ik ook het gevoel gehad dat het niet goed zat.
de eerste keer had ik gelijk door dat er iets niet goed zat nu niet .. maar doordat ik bloed mocht laten prikken wisten we al dat het niet goed ging mijn hcg steeg niet genoeg ... en idd 1e kerstdag ging het mis
De eerste keer had ik al steeds het gevoel dat het niet goed zat, en gek genoeg toen toch met 7 wk een kloppend hartje gezien, 2 uur voor de MK. De tweede keer voelde ik me hardstikke zwanger, volop Hcg en toen bleek het een MA te zijn vanaf ongeveer wk 5 die mijn lichaam niet uit wilde. Je kunt er dus geen peil op trekken.
Hey, Heel raar maar de dag waarop ik een klein beetje bloed verloor heb ik tegen mijn vriend gezegd dat ik het gevoel had dat mijn buik leeg was. Net alsof er niks meer was, en daar had ik helaas gelijk in..... Heb 4 dagen erna het vruchtje verloren maar in die paar dagen waren alle kwaaltjes weg inclusief de 3 kilo die ik al was aangekomen. xxx
bij de eerste toen ik precies 9 weken was begonnen de symptomen te verdwijnen en vertelde dit tegen mijn moeder en die zei aaah is normaal joh! je gaat richting de 12 weken. maar ik voelde me ook echt niet meer zwanger. een week later bleek dat ons kindje was gestopt met 9 weken. heb toen een curretage gehad. Bij de andere 3 werden de testen steeds lichter. en die zijn 5 tot 7 weken geworden.
De 1e keer (12 wk) had ik niks in de gaten (had een echte knaltest). Alleen had ik weinig symptomen. Bij 8 weken kreeg ik een echo en bleek het vruchtje te klein (misschien minder ver dan gedacht volgens de vk). Ivm een vakantie kon ik pas 3,5 later terecht voor de volgende echo. Een dag voor de echo kwam de mk op gang. De 2e keer vloeide ik al voor mijn NOD. Maar ik herkende een bepaald gevoel in mn onderbuik van de eerste keer en deed daarom een test. CB met indicator gaf 2-3 weken aan. Een week later gaf ie 1-2 weken aan, dus toen wist ik t zeker dat t weer mis was. Met 7 weken 2 dagen veel gevloeid en toen was het weg. De 3e keer ging t gelukkig wel goed. Tot aan 6 weken geen symptomen gehad (behalve weer dat gevoel in mn buik) en daarna werd ik toch misselijk! Ik had trouwens bij de 1e en 2e keer met plassen een raar tintelend/prikkend gevoel in mijn buik (al een poos voor ik de daadwerkelijke mk kreeg). Bedenk ik me nu ineens... Zal wel met de mk te maken hebben gehad, want bij de goede zw had ik het niet. Maar mijn verhaal hierboven zegt helaas/gelukkig helemaal niets over jouw situatie. Het is echt bij iedereen anders. En zelf verschillende zw bij dezelfde persoon kunnen heel anders zijn. Probeer je niet teveel zorgen te maken, je hebt een hartje zien kloppen en dat is goed nieuws!