Hoi Ik ben nu 4 weken zwanger vorige week heel de week buikpijn gehad. Een vrijdag begon het met bruin bloed verlies en buikpijn. Zaterdag bruin bloed verlies maar geen buikpijn meer. En sinds gisteren heb ik ineens rood bloed verlies niet een paar druppels maar als ik afveeg heel het wc papier vol wisselend met bruin bloed verlies Wie heeft hier ervaring mee? Groetjes Samantha
Dat klinkt inderdaad niet goed. Het lijkt erop dat het een vroege miskraam is. Kijk het even aan. Als het bloedverlies niet echt doorzet kunnen ze over een week of twee een echo maken om te kijken of er nog een vruchtje zit. Heel veel sterkte. De onzekerheid is killing. Suus
Hoi Suus Bedankt voor je reactie Zie het vanaf vandaag heel erg somber in ging net naar de wc waar ik tot grote schok een grote klodder bloed in zag liggen. En bloed nu ook meer als gistere mag vanmiddag ook bij de dokter komen om bloed te prikken voor de hcg waarde. En om eventueel doorgestuurd te worden naar het ziekenhuis voor verder onderzoek. Groetjes Samantha
Getver, dat is echt klote. Da's een bloedstolsel. Als je zo pril bent, zul je ook niet veel meer verliezen dan dat, maar dat maakt het niet minder verdrietig. Sterkte, hoor. Suus
Hoi hoi Bedankt voor de berichtjes ben vandaag bij de dokter geweest heb het verhaal uitgelegd en die zei inderdaad dat ik een miskraam heb gehad wist het zelf ook wel vanmorgen. Als ik naar volgend weekend nog vloei moet ik naar de gyn maar zei verwacht zelf dat het er wel vanzelf uitkomt. Heel erg klote allemaal maar heb van de dokter begrepen dat het heel veel gebeurt bij zo'n prille zwangerschap dus we beginnen wel weer overnieuw. Nu gaan we even een paar daagjes aan andere dingen proberen te denken verder wil ik iedereen veel succes wensen met de jullie zwangerschappen. En misschien kunnen wij ook weer gauw hier vertellen dat ik zwanger ben alleen wacht ik nu voortaan even met het aan iedereen vertellen want heel de familie wist het ook al dus daar hebben we weer van geleerd. Wie weet tot gauw bedankt allemaal. Groetjes Samantha