Hey Meiden, Vertel jij het net als ik door, en teken je de petitie?! Het gaat ook om jouw toekomst! (vriendin, vrouw, dochter etc etc) www.stopbaarmoederhalskanker.nl Toen ik dit ongeveer een maand geleden tekende dacht ik dat er niks mis met me was. Afgelopen week heb ik te horen gekregen dat ik pap 3a heb. Aanstaande donderdag word het weefsel operatief verwijderd.
Ik heb al een hele tijd geleden getekend! Mijn dochter krijgt volgend jaar die vaccinatie, of het nou wel of niet in het vaccinatie pakket komt!
Dat is echt super zou iedereen moeten doen. Als het bij mij goed uitpakt en ik later nog een dochter krijg. Dan krijgt ze de vaccinatie ook zeker. Wil niet dat zij met hetzelfde probleem komt te zitten als ik nu zit.
Dank je wel meiden, echt super. Ik keek net het filmpje op de site, schrok wel weer even. Was er net van bekomen.
Oh, wat moet dat moeilijk voor je zijn meid! Ik vind het super dat je ook dit topic hier hebt neergezet, nu je zelf al zo moeilijk hebt.
Dank je wel. Ik ga nu maar bedje slapen. Ben echt aan het aftellen tot donderdag. Zit zo in onzekerheid nu.
ik heb ook getekend. @mupkuh heel veel sterkte, ik heb zelf pap3b gehad en in 2002 is bij mij het weefsel wat niet goed was weg genomen daarna is het gelukkig goed gekomen en vorig jaar was de uit slag van mijn uitstrijkje weer goed.