Mwahahahaha Ts, heeeeeeel herkenbaar :'). Ik denk meestal ook verder dan ik ben, en dan roep ik - vaak vanuit stilte - iets onbegrijpelijks, want tja de rest wat zich in m'n hoofd afspeelde horen ze niet.
Hahaha wat grappig. Ik had het als klein meisje. Wij moesten thuis altijd een gebedje doen voor het eten. Ik had netjes mijn oogjes dicht, handjes gevouwen en zei toen: abcdefg....😂
Haha 😂 Gisteren nog tegen bonusdochter, " meid ga je haar even poetsen" 🙈 Ehm... Je tanden. Ze kwam niet meer bij van het lachen.
Nou, ik heb dat ook gehad. Maar het duurde wel een half uur dat ik niet kon zeggen wat ik bedoelde. Bleek een vorm van migraine te zijn.
Goh wat ben ik blij dit te lezen allemaal. Ik heb het ook en dat is echt sinds ik zwanger ben geweest/moeder ben. Daarvoor had ik er echt nooit last van, ik schrok er in het begin best van. En ik dacht nog; gaat vast over. Nou, niet dus!!!
Dat heb ik ook sinds de zwangerschap; hier is het inderdaad een combinatie van vermoeidheid met druk en lichte (gezonde) stress. Ik heb zoveel dingen te doen op een dag en te weinig tijd en dan ben ik aan het eind van mijn dag en dan heb ik nog een lijstje over; zeg maar, met nul komma nul energie. Dan krijg ik ook dat soort dingen.
Jep, ik heb het ook, maakte mij er ook wel zorgen om, nu niet meer gelukkig. Zo pakte dochtertje laatst haar zwemspullen in terwijl ik wat weg wilde gooien, zei ik tegen haar dat ze haar zwemspullen maar in de prullenbak moest gooien ipv in de tas.
Pffff, nu ben ik echt zo opgelucht!! Thx dames!! Het was ook des te genanter omdat ik het echt naar mijn dochter schreeuwde vanaf een afstandje
Mijn man heeft eens spareribs besteld terwijl hij eigenlijk de kipsaté wilde. Gebeurt regelmatig denk ik, zou me er niet te druk om maken
Dit heb ik ook! Haha! De andere kinderen uit mijn zoon zijn klas weten vaak al hoe laat het is en roepen welterusten als ik weg ga. Maar ik denk dat het gewoon een kleine kortsluiting in de hersenen is, gaat gewoon even mis daar binnen. Compleet normaal en niks om je zorgen over te maken.