Iets heel anders zeggen dan je wilt / bedoelt

Discussie in 'De lounge' gestart door tumtummetje, 28 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Insomniac

Insomniac Fanatiek lid

24 jan 2015
    1.841
    780
    113
    Virtueel assistent
    Gelderland
    Mwahahahaha

Ts, heeeeeeel herkenbaar :'). Ik denk meestal ook verder dan ik ben, en dan roep ik - vaak vanuit stilte - iets onbegrijpelijks, want tja de rest wat zich in m'n hoofd afspeelde horen ze niet.

2. Minime3

Minime3 Bekend lid

13 okt 2013
    674
    133
    43
    Hahaha wat grappig. Ik had het als klein meisje. Wij moesten thuis altijd een gebedje doen voor het eten. Ik had netjes mijn oogjes dicht, handjes gevouwen en zei toen: abcdefg....😂

3. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Haha 😂

Gisteren nog tegen bonusdochter, " meid ga je haar even poetsen" 🙈 Ehm... Je tanden. Ze kwam niet meer bij van het lachen.

4. Jackie87

Jackie87 VIP lid

6 aug 2013
    5.496
    2.948
    113
    Nou, ik heb dat ook gehad. Maar het duurde wel een half uur dat ik niet kon zeggen wat ik bedoelde. Bleek een vorm van migraine te zijn.

5. HappyRabbits

HappyRabbits Fanatiek lid

20 jan 2014
    4.891
    4.387
    113
    Goh wat ben ik blij dit te lezen allemaal. Ik heb het ook en dat is echt sinds ik zwanger ben geweest/moeder ben. Daarvoor had ik er echt nooit last van, ik schrok er in het begin best van. En ik dacht nog; gaat vast over. Nou, niet dus!!! ;)

6. Joycey

Joycey Niet meer actief

Dat heb ik ook sinds de zwangerschap; hier is het inderdaad een combinatie van vermoeidheid met druk en lichte (gezonde) stress. Ik heb zoveel dingen te doen op een dag en te weinig tijd en dan ben ik aan het eind van mijn dag en dan heb ik nog een lijstje over; zeg maar, met nul komma nul energie.

Dan krijg ik ook dat soort dingen.

7. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.252
    36.063
    113
    Jep, ik heb het ook, maakte mij er ook wel zorgen om, nu niet meer gelukkig. Zo pakte dochtertje laatst haar zwemspullen in terwijl ik wat weg wilde gooien, zei ik tegen haar dat ze haar zwemspullen maar in de prullenbak moest gooien ipv in de tas.

8. tumtummetje

tumtummetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    1.844
    1.585
    113
    Pffff, nu ben ik echt zo opgelucht!! Thx dames!! Het was ook des te genanter omdat ik het echt naar mijn dochter schreeuwde vanaf een afstandje :D

9. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Mijn man heeft eens spareribs besteld terwijl hij eigenlijk de kipsaté wilde.
    Gebeurt regelmatig denk ik, zou me er niet te druk om maken

10. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.320
    17.220
    113
    Heb ik ook haha

11. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Dit heb ik ook! Haha! De andere kinderen uit mijn zoon zijn klas weten vaak al hoe laat het is en roepen welterusten als ik weg ga;).

Maar ik denk dat het gewoon een kleine kortsluiting in de hersenen is, gaat gewoon even mis daar binnen. Compleet normaal en niks om je zorgen over te maken.

Deel Deze Pagina