haha dit is wel heel erg grappig! Wij zijn (misschien) de schuldigen........maar we hebben de lampion om 21.30 opgelaten, heb even terug gekeken op de camera
Ja die zag ik gisteren ook overkomen mijn man zei he moet je dat zien (ik had ze bij echte gooische meisjes gezien) Ziet er erg leuk uit.
hahah...nou vanavond weer bij mijn moeder een sigaretje buiten roken (5 voor tien) zie ik het toch gewoon weer! Dus ik naar binnen rennen en gelukkig was mijn man optijd om het ook te zien. Die vond het ook iets heel geks maar nu ik dat filmpje heb gekeken twijfel ik of het miss. toch wel zo'n lampion is geweest.....hebben jullie vanavond weer zo'n lampion opgestoken? Het was wel enorm hoog...kan zo'n ding zo hoog? Vind dit wel heeeel typisch...mijn man ligt al op bed en laat hem morgen dit filmpje zien!
haha nee gisteren hebben wij niks meer opgelaten, maar hij gaat idd wel heel erg hoog, daar stonden wij ook van te kijken, hij gaat zelfs zo hoog dat het gewoon een iets grotere en heldere ster lijkt.
hey wij hebben hier ook zoiets geks gezien. lolde voor de grap dat de kerstman dus wel bestond en met zijn lichtgevende slee voorbij kwam haha. ik weet echt niet was hetwas maar wel mooi nou ja wat het ook was het was wel mooi om te zien dus koelkast, alien, vallende ster, vuurwerk of de kerstman het was er wel degelijk. iets over 10 reden we naar huis en heb nog even rond gekeken vanauit de auto maar niks meer te zien. ik heb het trouwens gisteren gezien en iets later
thanks, hij groeit als kool haha en ondertussen is hij alwer groter . ben bang dat als het zo door gaat ik nog ga omvallen
Ik heb nou ook al voor de tweede keer iets raars zien vliegen in de lucht. Gister en net... Het is geen vliegtuig, het knipperd niet, is een beetje oranje/rood! Vreemd!
Ik en nog 2 vrienden van me hebben het ook gezien vanavond! Misschien een uurtje geleden nu. We stonden met z'n 3-tjes te staren maar konden niet bedenken wat DAT nu zou moeten zijn We dachten misschien een helicopter vanuit een hele rare hoek... maar daar ging het te snel voor denk ik..
Ik heb gisteren ook zoiets raars gezien! Was rood en vloog heel langzaam de lucht in. Er waren er meer van. Heel raar, heb het voor mezelf maar afgedaan als vuurwerk.
@papier: Ik heb net dat filmpje gezien van die link die je door gaf, dat is inderdaad wat ik heb gezien! Dacht al gisteren
hey ik heb het ook gezien op kerstavond. rond half 9 ik heb gauw mijn vriend geroepen.. volgends hem was het een vliegtuig maar volgends mij was dat niet zo een vliegtuig geeft nooit zoveel licht leek wel of het brande ik dacht aan een vallende ster of zoiets..
Die rode/oranje dingen in de lucht heb ik ook gezien...Laatst voor de 3de keer alweer... Toen ik het voor t 1st zag schrok me echt dood...En waren t er een stuk of 15...me paps heeft toe politie gebeld om te vragen of hun het misschien wisten... Je moet je voorstellen dat de kit me pa een beetje lachend benaderde haha... Heb t vaker gezien maar weet ook nog steeds niet wat het is...Ben nu wel reuze benieuwd zeker omda ter meer mensen dit gezien hebben en ik dus een bevesteging heb dat ik niet aan het halluciniren ben haha
ik heb hem via www.gelukslampion.nl maar ik zou even bij je in de buurt kijken want als je ze moet versturen ben je nog eens kosten voor pakketpost kwijt terwijl de ballon (en brander) hier (=Tilburg) 3,- kost en er zijn vast meer verkooppunten