Jee wat toevallig dat meer mensen het gezien hebben. Sprak gisteren een vriendin van mij en zonder dat ik het tegen haar had verteld begon ze erover dat ze het op eerste kerstdag had gezien (omg. utrecht)......Vind het toch wel heel apart allemaal
Jezus wordt rond 25 december van het jaar nul, op een nachtelijk tijdstip en buiten de stad geboren in een kribbe. Boven de plaats van Jezus' geboorte was een heldere ster verschenen, de Ster van Bethlehem, die later ook de Wijzen uit het Oosten de weg zou wijzen naar Jezus' kribbe. zou het hiermee te maken hebben? vind het wel frappant hoor..... zo rond kerst
Grappig dat meerdere mensen dit hebben gezien. Ikzelf heb op 1e kerstdag s'avonds 2 van die oranje bollen gezien. Geen geknipper of niks. Ze "vlogen" wel met dezelfde snelheid. Trouwens, ik kom uit Leeuwarden.
Grappig! Wij hebben ook 2 van die lampionnen in huis gehaald voor morgenavond! Als het tenminste niet te mistig is..
Ja hoor vandaag weer 3 naast elkaar gezien (omg. utrecht) hahah wordt nu wel heel benieuwd...ga ook zon lampion halen kijken of het da tis.
we hebben er nu zelf ook 1 gezien met oud en nieuw (dus niet door ons opgelaten) en ik kan me voorstellen dat je niet weet wat je ziet! onvoorstelbaar hoe hoog die dingen gaan, als ze echt ver en hoog zijn, zijn het net heldere grotere sterren.....wij gaan er idd meer halen dus mocht iemand nog eens wat zien in de omgeving van Tilburg...
Ik heb gisteren ook 2 lampionnen gezien! Me vriend zei kijk daar, en ik wist al wat het was omdat ik het hier gelezen had. Hij had er nog nooit van gehoord.
jaaaaaaaaa ik heb dat ook gezien ik zei nog tegen mijn man ik zie een UFO. hahaha. maar nou ik dat filmpje van die lampion zie is het dat waarschijnlijk geweest. het brande en ik dacht nog goh lijkt wel zo'n parachute die wel eens uit een vuurpijkl komt die in de brand staat. maar daar was het te groot en fel voor en jah daar duurde het licht te lang voor. Ben vrijwel er zeker van dat het die lampion is geweest.
http://www.youtube.com/watch?v=PCsv-n6Dfpo Heb het vorig jaar ook gezien ... Het kan ook een weer ballon zijn,
Ik heb dit volgens mij op 2e kerstdag gezien! we kwamen terug van de griek en zagen 1 zo'n oranjebol in de lucht! Het leek zeg maar een brandend vliegtuig.. ja klinkt niet erg gezellig maar is wel de beste vergelijking voor mijn gevoel.
wij hebben er met oud en nieuwe in tilburg (vlak bij besterd) een paar opgelaten. heel erg mooi is het en het waren er een stuk of 4 en later nog een
ja ik heb er hier met oud en nieuw ook een paar gezien, en wist na het kijken van het filmpje ob utube precies te vertellen wat het was haha waar kun je deze eigenlijk kopen? en mag/kan dit t hele jaar door?
Hier ging er gisteraaf nog een over. Kwam vanaf de kerk en stopte met licht boven mn huis whaha Echt appart!