Zo vanochtend naar de huisarts geweest. Krijg morgen een vaginale echo om mezelf gerust te stellen... Want de huisarts zei dat ik na een menstruatie geen positieve CB digitale test kan hebben. Met name die zonder weekindicatie zei hij. Dus ik ben benieuwd.......
Ik weet niet of ik goed of slecht nieuws breng. Er was niets op de inwendige echo te zien. Baarmoeder was leeg. Nu bloed laten prikken op hcg waarde. Morgen uitslag. Is die positief dan kans op een bbz. Negatief, dan toch vroege miskraam.....
Tja ik denk dat je nu 5 weken zwanger bent en dan is er op een echo ook nog vrij weinig te zien. Benieuwd naar je HCG waarde!
Mijn HCG waarde was 2. Dus geen enkele kans op een zwangerschap. Ze denkt nu aan een vroege miskraam en dat er na mijn menstruatie nog wat HCG in mijn bloed heeft gezeten. Maar gelukkig geen BBZ. En we gaan vanaf 2014 er gewoon weer tegenaan. Ik blijf positief!
vervelend meid! maar fijn dat je nu duidelijkheid hebt ik had vorige cyclus precies het zelfde alleen was mijn waarde 13 en dat wilde voor 3 weken niet meer zakken, uiteindelijk werd ik wel vanzelf ongesteld sterkte! en ik hoop dat 2014 jullie jaar word