Positief of niet?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Charlie11, 6 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Charlie11

Charlie11 Actief lid

10 aug 2012
    350
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hallo,

9 dec is mijn nod, maar gisteren heb ik toch een testje gedaan. Deze was heel erg licht, maar er was toch iets zichtbaar.(kruidvast 2v5) Ik schrok hiervan en heb daarna nog een testje gedaan met een vroege test van z&k. Hierop was eigenlijk niets te zien. Na de afleestijd kon ik met goed turen misschien wel iets onderscheiden.
    Ik had het hier gevraagd en mij werd aangeraden om 2 dagen te wachten met testen, maar natuurlijk kon ik daar niet mee wachten. Daarom heb ik vanochtend weer getest. Binnen de afleestijd stond er net zo een licht streepje als gisteren (ik moest echt turen om het te zien). Maar nu buiten de afleestijd lijkt het streepje steeds donkerder te worden.
    Mag ik al een beetje blij worden of beter nog even van niet? Hij was namelijk nog niet op deze sterkte binnen de afleestijd...

ik zal de foto van vandaag toevoegen.

xx

Bijgevoegde bestanden:

• 6dec13.jpg
      6dec13.jpg
      Bestandsgrootte:
      16,5 KB
      Weergaven:
      67
  2. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Mijn z&k testen waren ook licht maar ik zag ze wel. Pas na een kwartier waren ze echt ingekleurd zeg maar. Ik heb geen ervaring met kv maar dit ziet er wel positief uit, spannend!

3. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    ik zie ook zeker wel iets op de test :) , hopelijk word die de komende dagen nog donkerder ! veel succes!!

4. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ja hoor, positief, kv droogt tegenwoordig langzaam op, als je het streepje maar voor de 5 min hebt zien staan.

Gefeliciteerd!

5. Charlie11

Charlie11 Actief lid

10 aug 2012
    350
    1
    18
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de reacties!
    Kan ik zo een test gebruiken dat zegt zwanger/niet zwanger of is dat voor nu een beetje vroeg? Ik zit 3 dagen voor mijn nod.

6. marievs

marievs Fanatiek lid

16 sep 2013
    2.117
    293
    83
    Mooie test. Mijn droogde ook langzaam op.
    Voorzichtig gefeliciteerd.

7. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Het kan... Maar kan ook zijn dat hij dan niet zwanger aangeeft. Bij mij deed ie het wel al 2 dagen voor nod.

8. Loreley

Loreley Actief lid

5 nov 2013
    423
    2
    18
    Twee keer een licht streepje lijkt me geen toeval. Kruidvat droogt inderdaad langzaam op, maar ze zijn wel heel gevoelig! Dus ook ik zeg gefeliciteerd! Ik zou nog even 2 daagjes wachten met een cb test, gewoon voor de zekerheid.

9. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zeg gefeliciteerd!

10. springxsummer

springxsummer Niet meer actief

Gefeliciteerd

11. springxsummer

springxsummer Niet meer actief

Die met alleen zwanger/niet zwanger is pas echt als je overtijd ben die met wekenindicator die zou wel lukken!

12. Charlie11

Charlie11 Actief lid

10 aug 2012
    350
    1
    18
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties. Ik heb vanochtend weer getest, maar eigenlijk gebeurde hetzelfde als gisteren. De test is dan ook niet donkerder dan gisteren.
    Ik heb gisteren testen ingeslagen, dus vanochtend naast de kruidvat heb ik ook eentje van de action gedaan. Deze gaf een heel licht streepje, maar nog lichter dan die van de kruidvat.
    Ik heb gisteren ook een clear blue met wekenindicator gehaald, maar deze heb ik nog niet gebruikt. Ik denk dat ik daar mee wacht tot maandag. En anders zondag of dinsdag, hangt een beetje van de andere testen af, en maandag kan mn vriend er niet bij zijn, dus dan doe ik het liever op een ander moment.

Pffff als ik uiteindelijk niet zwanger blijk te zijn heb ik wel meteen geleerd om maar gewoon te wachten met testen tot nod, ik word helemaal gek hier!

13. famke89

famke89 Fanatiek lid

9 okt 2013
    1.495
    375
    83
    Vrouw
    Hoihoi :) bij mij ging het testen zo ongeveer het zelfde als bij jou.. ik had alleen ook nog een negatieve tussen door ;) en zie mijn bannen :D.. enne die van mij zijn nooit super knallend geweest..

14. Charlie11

Charlie11 Actief lid

10 aug 2012
    350
    1
    18
    NULL
    NULL
    Dan is er dus nog hoop ;)
    Ik word alleen gek van die pijn in mn buik die precies hetzelfde is alsdat ik ongesteld ben. Ik werd er vannacht zelfs wakker van! Maar tot op heden geen bloed...

15. Cato1979

Cato1979 Actief lid

22 okt 2012
    273
    1
    0
    Ik ben zelf nogal voorzichtig aangelegd maar je zit nog voor je NOD dus heb nog even geduld! Het kan echt nog veel positiever worden!

16. famke89

famke89 Fanatiek lid

9 okt 2013
    1.495
    375
    83
    Vrouw
    Ik heb sowieso tot 6 wkn. dagelijks buikpijn gehad ala ongesteldheidskrampen... nu nog met vlagen :).. there is still hope! :D

17. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Dus op 3 testen een streep? Ik zeg gefeliciteerd :D

18. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Spannend zeg! hopelijk ben je zwanger!!

19. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Spannend! Ik duim mee.
    Idd beter te wachten tot nod want je maakt jezelf helemaal gek anders (en das ook niet goed voor je lijf).

20. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Zie duidelijk een streep!

Deel Deze Pagina