Hallo, 9 dec is mijn nod, maar gisteren heb ik toch een testje gedaan. Deze was heel erg licht, maar er was toch iets zichtbaar.(kruidvast 2v5) Ik schrok hiervan en heb daarna nog een testje gedaan met een vroege test van z&k. Hierop was eigenlijk niets te zien. Na de afleestijd kon ik met goed turen misschien wel iets onderscheiden. Ik had het hier gevraagd en mij werd aangeraden om 2 dagen te wachten met testen, maar natuurlijk kon ik daar niet mee wachten. Daarom heb ik vanochtend weer getest. Binnen de afleestijd stond er net zo een licht streepje als gisteren (ik moest echt turen om het te zien). Maar nu buiten de afleestijd lijkt het streepje steeds donkerder te worden. Mag ik al een beetje blij worden of beter nog even van niet? Hij was namelijk nog niet op deze sterkte binnen de afleestijd... ik zal de foto van vandaag toevoegen. xx
Mijn z&k testen waren ook licht maar ik zag ze wel. Pas na een kwartier waren ze echt ingekleurd zeg maar. Ik heb geen ervaring met kv maar dit ziet er wel positief uit, spannend!
ik zie ook zeker wel iets op de test , hopelijk word die de komende dagen nog donkerder ! veel succes!!
Ja hoor, positief, kv droogt tegenwoordig langzaam op, als je het streepje maar voor de 5 min hebt zien staan. Gefeliciteerd!
Bedankt voor de reacties! Kan ik zo een test gebruiken dat zegt zwanger/niet zwanger of is dat voor nu een beetje vroeg? Ik zit 3 dagen voor mijn nod.
Het kan... Maar kan ook zijn dat hij dan niet zwanger aangeeft. Bij mij deed ie het wel al 2 dagen voor nod.
Twee keer een licht streepje lijkt me geen toeval. Kruidvat droogt inderdaad langzaam op, maar ze zijn wel heel gevoelig! Dus ook ik zeg gefeliciteerd! Ik zou nog even 2 daagjes wachten met een cb test, gewoon voor de zekerheid.
Die met alleen zwanger/niet zwanger is pas echt als je overtijd ben die met wekenindicator die zou wel lukken!
Bedankt voor jullie reacties. Ik heb vanochtend weer getest, maar eigenlijk gebeurde hetzelfde als gisteren. De test is dan ook niet donkerder dan gisteren. Ik heb gisteren testen ingeslagen, dus vanochtend naast de kruidvat heb ik ook eentje van de action gedaan. Deze gaf een heel licht streepje, maar nog lichter dan die van de kruidvat. Ik heb gisteren ook een clear blue met wekenindicator gehaald, maar deze heb ik nog niet gebruikt. Ik denk dat ik daar mee wacht tot maandag. En anders zondag of dinsdag, hangt een beetje van de andere testen af, en maandag kan mn vriend er niet bij zijn, dus dan doe ik het liever op een ander moment. Pffff als ik uiteindelijk niet zwanger blijk te zijn heb ik wel meteen geleerd om maar gewoon te wachten met testen tot nod, ik word helemaal gek hier!
Hoihoi bij mij ging het testen zo ongeveer het zelfde als bij jou.. ik had alleen ook nog een negatieve tussen door en zie mijn bannen .. enne die van mij zijn nooit super knallend geweest..
Dan is er dus nog hoop Ik word alleen gek van die pijn in mn buik die precies hetzelfde is alsdat ik ongesteld ben. Ik werd er vannacht zelfs wakker van! Maar tot op heden geen bloed...
Ik ben zelf nogal voorzichtig aangelegd maar je zit nog voor je NOD dus heb nog even geduld! Het kan echt nog veel positiever worden!
Ik heb sowieso tot 6 wkn. dagelijks buikpijn gehad ala ongesteldheidskrampen... nu nog met vlagen .. there is still hope!
Spannend! Ik duim mee. Idd beter te wachten tot nod want je maakt jezelf helemaal gek anders (en das ook niet goed voor je lijf).