wat denken jullie hiervan ? zou ik zwanger zijn

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Rilana, 10 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rilana

Rilana Actief lid

6 feb 2006
    188
    0
    0
    ik ben voor het laast 4 april ongesteld geweest dit was minder als normaal en zonder ongie klachten nu ben ik 7 dagen overtijd
    voel em moeier als normaal ben af en toe misselijk en mn borsten voelen gespannen aan en branden als ik het koud heb de laaste paar dagen heb ik ook last van hoofdpijn . dus wat denken jullie zou ik zwnager kunnen zijn ik durf namelijk geen test nog te doen want ik heb hiervoor al 3x een miskraam gehad en ben daardoor aardig depri geweest en iedere keer als ik een test deed en hij weer negatief was raakte ik weer in een dip en omdat ik er nu zo goed als uit ben wil ik er niet weer in vallen dus wie o wie herkent deze klachten of wil zijn mening hier over vertellen?of heeft hier ook last van :oops: ik wacht namlijk tot de 2e week van juni met testen al vast bedankt rilana :-k [-o<

2. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

13 jan 2007
    2.391
    1
    36
    Nederland
    De enigste manier om er achter te komen zal toch testen zijn!

3. acire

acire Fanatiek lid

dat je zo lang kunt wachten :O

ik zou gewoon een test doen, beter als nog zo'n tijd je zorgen maken en/of in onzekerheid zitten

4. Rilana

Rilana Actief lid

6 feb 2006
    188
    0
    0
    waneer zou ik vogens jou dan kunnen testen en wat waren jou eerste verschijnselen buiten het niet ongesteld worden dan ?

5. jessie33

jessie33 Actief lid

2 apr 2007
    332
    0
    0
    Ik zou ook een testje wagen, bij mij was het meer een gevoel en begin nu wat last te krijgen van misselijkheid en mijn borsten zijn best gegroeid en hebben blauwe aders die zichtbaar zijn.
    succes

Groetjes Jessie33

6. weethetwel

weethetwel Bekend lid

20 mrt 2007
    955
    0
    0
    Enschede
    Oh wat spannend zeg...
    Ik zou ook testen dan weet je het zeker.

7. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

13 jan 2007
    2.391
    1
    36
    Nederland
    Volgens mij kan je nu al testen. Voor dat ik mijn posi test in handen had, had ik steeds het gevoel ongi te moeten worden. Mijn borsten deden pijn, was ineens erg moe, en mijn darmen waren heel erg aan het borrelen.
    Had eerst 4 dagen voor mijn NOD een test gedaan, was positief, daarna 5 paar dagen gewacht en opnieuw getest.

Succes meid.

Deel Deze Pagina