iets laten maken van het geboorte kaartje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door bernadet26, 30 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bernadet26

bernadet26 Fanatiek lid

28 sep 2009
    1.335
    1
    36
    winkel medewerkster
    zoals het onderwerp zich al laat raden, wil ik graag iets leuks/mooie van het geboorte kaartje van ons meisje laten maken.
    heb er natuurlijk een paar ingeplakt maar heb er ook nog enkele over en het lijkt mij zo leuk om juist van die iets apparts te laten maken.
    ik zal toch wel zeker niet de enige zijn die dat wil, maar kan het nergens vinden.
    wat hebben jullie er mee gedaan, behalve inplakken of inlijsten??

2. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
  3. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hier kregen wij een van de verstuurde geboortekaartjes terug als schoentje, wat hierboven al staat. Errug leuk, mooi in een plexiglas doosje, dus voor de eeuwigheid bewaard ;)
    Die van ons lijkt trouwens wel een stuk groter dan op die site hierboven, en meer een echt schoentje nog.
    En zat in een doosje dat kan staan.

Verder zou je er, samen met wat eerste dingen, een collage van kunnen laten maken en inlijsten?

4. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
  5. adi

adi Niet meer actief

Onze vrienden hebben het kaartje laten drukken op canvas (2 canvas schilderijen) en opgehangen in het kamertje. Dit is vooral leuk als de kamer in dezelfde stijl is als het kaartje

6. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

22 okt 2008
    2.082
    0
    0
    Zuid Holland
    Wij hebben van kennissen het geboortekaartje geschildert op een tegeltje gekregen, heel erg mooi geworden! En het hangt op Fay haar kamertje..

7. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb het kaartje op een klok gekregen, ook erg leuk!

8. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Hier in de buurt zit een mevrouw die beschildert klompjes met het motief van het geboortekaartje. Erg leuk!

9. Maia

Maia Niet meer actief

wij hebben het geboortekaartje geschilderd op een porceleinen ei gekregen! Heel erg mooi.

10. tulip

tulip Niet meer actief

hmm, bij ons waren er een aantal mensen die dit idee hadden;), wij hebben gekregen:

- kaartje door iemand nageschildert op een schildersdoek
    - kaartje op tegel
    - een collage in een lijst met nog wat foto's en andere plaatjes erbij.

11. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.139
    8.870
    113
    Hier ook een schoentje van het geboortekaartje gekregen.

Is ook heel eenvoudig zelf te maken trouwens (heb er zelf drie gemaakt voor andere mensen die net een kindje hadden gehad). :)

12. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    leuke ideetjes zo hoor, hopelijk komen er nog meer bij (ik blijf even meelezen)
    die schoentjes kende ik wel, maar die tegeltjes eigenlijk niet, lijkt mij wel mooi!
    iemand een (www)adres voor mij?

13. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Hoe maak je zoiets dan? Of is dat lastig uit te leggen?

14. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    op mijn werk maken we verschillende dingen. heb er geen www van.
    we kunnen het drukken op een shirtje of rompertje.

we maken ook vaker een houten plaatje waar we het kaartje op drukken (of een deel ervan) en daarachter plakken we een muziekdoosje, is erg leuk voor op het kamertje.
    het model van het plankje kan van alles zijn. we hebben een kaartje gehad van een baby op een bootje (tekening) en daarvan heb ik het bootje laten uitzagen en daarop in het groot het kaartje gedrukt.
    een vriendin van mij haar ouders hebben een appelteelt bedrijf en zij werkt daar ook. daar heb ik een appel voor laten uitzagen. je kan echt van alles verzinnen.

we maken ook kapstokken met plaatjes erop. kroonstoelen (of bankjes) poppenwagens, blokkenkarren, winkelwagentjes.

(ik werk met verstandelijk gehandicapten die veel zelf kunnen, vandaar ook dat ik schrijf, ik laat het uitzagen, want dat kan ik zelf niet zo mooi:D)
    ik heb hier volgens mij geen foto's van thuis. ik zal eens kijken als iemand het leuk vind? anders kan ik ze van de week nog maken op mijn werk.

15. mickey80

mickey80 Actief lid

24 aug 2008
    359
    1
    18
    Ik heb van mijn zus het geboortekaartje op een serviesje gekregen.

Mijn moeder heeft aan mijn zus een koffertje gegeven waarop het geboortekaartje was geschilderd. Kunnen gelijk ook alle eerste spullen in.

16. bernadet26

bernadet26 Fanatiek lid

28 sep 2009
    1.335
    1
    36
    winkel medewerkster
    ik zie wel hele leuke dingen idd
    maar hebben we daar ook www's van want dan kan ik het wat makkelijker opzoeken

17. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
  18. tico

tico Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.311
    0
    0
    wij hebben het geboortekaart ingelijst gekregen in een diepte kastje en dan met allemaal geboetseerde poppetjes erbij. klinkt misschien vaag maar is erg leuk, en ik ga een tafeltje en stoeltje laten maken.
    www.geboorteshop.nl
    was een tip van iemand hier op het forum en lijkt me super!

19. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Wij kregen het geboortekaartje op een handdoek genaait (niet echt maar van stof ;):p) en de creatieve mevrouw had het geboortekaartje op een rompertje gemaakt.
    *zoekt foto*

20. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis

Deel Deze Pagina