Hallo Dames. Misschien dat een van jullie dit ook al meegemaakt heeft bij jullie kleintje, maar Jelina doet nu al tandenknarsen, en ze heeft er pas 4. Ze loopt echt de hele dag te knarsen. Is er iets wat ik hieraan kan doen? Groetjes Vera
Ik heb hier hetzelfde met Amber. Amber heeft nog maar 3 tandjes, dat wordt nog wat als ze er meer krijgt Ik weet ook niet wat ik eraan moet doen. Het klinkt ook zo vreselijk vind ik. Liefs Tumtummetje
Je kan er niets aan doen. Hier was laatst ook n topic over, t kan gaan kwaad en ze houden er vanzelf mee op. Iman doet t trouwens ook.
Ruben deed dat ook. Op een dag is het zomaar afgelopen... Je kunt er idd helmaal niets aan doen. Maar irritant is het zeker wel.
Ha, ha, ik realiseer me nu pas dat Helena al een poosje niet meer knarsetand! Ze heeft dit een week of twee overdag gedaan en nu is het dus al een hele poos weg! Ik gaf haar vaak iets anders om op te bijten of sabbelen.
hier ook 1 met haar kiezen en ik loop de hele dag met kippenvel. als ze het lang achter elkaar doet, geef ik haar speen en dan is het over
Ik had voor de zekerheid nog even de tandarts gebeld, maar het kan idd geen kwaad. Irritant klinkt het wel natuurlijk. Hier mag voor mij een slotje op!
civan deed dit in het begin ook toen hy net tandjes had, en nu doet hij het soms nog steeds, het gaat vanzelf wel over denk..
nou het gaat dus niet bij iedereen zo maar over hoor! ik deed het als dreumes, en doe het nog steeds, aleen heb ik een beugeltje om te slapen, omdat ik mijn tanden aan het wegknarsen was. het kan niet echt kwaad, maar het schijnt te helpen om ze er op attent te maken als ze het doen, want ze schuren netjes het glazuur van hun tanden af, en dat maakt ze erg breekbaar en gevoelig.